به گزارش خبرنگار آوای بیستون، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در جریان یازدهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه خرم آباد شد و مورد استقبال مسئولان قرار گرفت. حجت الاسلام رئیسی در بدو ورود به لرستان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه در لرستان شاهدیم علی رغم اینکه ظرفیت زیرساختی خوبی دارد […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در جریان یازدهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه خرم آباد شد و مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.
حجت الاسلام رئیسی در بدو ورود به لرستان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه در لرستان شاهدیم علی رغم اینکه ظرفیت زیرساختی خوبی دارد اما در صنایع برخی از واحدهای صنعتی نیمه تعطیل است و برخی هم تعطیل شده است و این شرایط در حالی است که لرستان نیاز بسیاری به کار و ایجاد اشتغال دارد، گفت: این شرایط به شدت ما را رنج می‌دهد؛ در لرستان پسران و دختران تحصیل کرده بسیاری داریم که از بیکاری رنج می‌برند.
وی با اشاره به اینکه در این استان ظرفیت‌های آب و خاک و کشاورزی وجود دارد اما بیکار فراوان است، اظهار داشت: محور برنامه‌های ما این است موانع و مشکلات را بررسی کنیم و آنچه می‌شود در استان تصمیم بگیریم و مابقی را در تهران رسیدگی کنیم.
رئیس جمهور کشورمان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم رنج بیکاری و بی شغلی را بکاهیم و ظرفیت‌های بسیاری که در استان وجود دارد به کار گرفته شود.