به گزارش آوای بیستون، مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت، گفت: علی الحساب پول معلمان را تا شهریور پرداخت کردیم و یک میلیون تومان را هم می‌ریزیم تا اینکه احکام آنها توسط آموزش و پرورش صادر شود. وی پیرامون پرداختی به بازنشستگان در شهریور، افزود: بخشی از تخصیص بازنشستگان صادر شده است و […]

به گزارش آوای بیستون، مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت، گفت: علی الحساب پول معلمان را تا شهریور پرداخت کردیم و یک میلیون تومان را هم می‌ریزیم تا اینکه احکام آنها توسط آموزش و پرورش صادر شود.
وی پیرامون پرداختی به بازنشستگان در شهریور، افزود: بخشی از تخصیص بازنشستگان صادر شده است و خزانه منابع را تأمین کند، بعضی پرداخت‌ها انجام می‌شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین درباره برنامه هفتم توسعه، گفت: چارچوب آن تهیه شده است. البته تلاش می‌کنیم بودجه ۱۴۰۲ را بر اساس سیاست‌های ابلاغی تهیه کنیم و ۱۵ آذر به مجلس برسانیم.
میرکاظمی با بیان اینکه همزمان تهیه برنامه هفتم را هم در دستور کار داریم که البته اتفاق خوبی نیست که برنامه هفتم و بودجه همزمان شده است، افزود: ابتدا بودجه را به مجلس می‌فرستیم و سپس برنامه هفتم را به مجلس ارسال می‌کنیم. چون تهیه برنامه توسعه زمان بر است.