به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد وحیدی وزیر کشور پیش از ظهر امروز (اول آذر ماه) در مراسم معارفه و تکریم استاندار تهران که در محل وزارت کشور برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: گزارشی که ارائه شد نشان دهنده این است که در گوشه گوشه کشور اتفاقات خوبی در دستگاه‌های مختلف رخ داده است. […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد وحیدی وزیر کشور پیش از ظهر امروز (اول آذر ماه) در مراسم معارفه و تکریم استاندار تهران که در محل وزارت کشور برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: گزارشی که ارائه شد نشان دهنده این است که در گوشه گوشه کشور اتفاقات خوبی در دستگاه‌های مختلف رخ داده است. اغتشاشات اخیر هم برای آن است که این کارهای بزرگی که در کشور صورت می‌گیرد دیده نشود. اما باید بدانیم آنچه تاکنون اجرایی شده کارهای بزرگی بوده است.
وحیدی تاکید کرد: دشمن نمی‌خواهد این اقدامات بزرگ به گوش ملت ایران برسد. ملت رشید و پایدار ما اگر این اقدامات بزرگ را بدانند بیش از پیش قلب‌هایشان مطمئن خواهد شد اگرچه مردم ما مطمئن هستند اما درجات بالاتری از این اطمینان می‌تواند با بیان این موفقیت‌ها تحقق پیدا کند.
وی عنوان کرد: دشمن می‌خواهد با خیالی باطل میان نظام و مردم فاصله ایجاد کند حضور میلیونی مردم در ۱۳ آبان نشان دهنده آن است که مردم ما در میدان حاضر هستند. در چنین شرایطی دشمن تصور می‌کند که می‌تواند بین مردم و نظام فاصله بیندازد.
اهانت به قانون، پرچم و مقدسات مردم را رنجانده است
وزیر کشور یادآور شد: البته مردم ما رنجیده خاطر هستند چرا که اخیراً در کشور اتفاقات ناخوشایندی صورت گرفته است. اینکه عده‌ای به خود اجازه داده‌اند به قانون، پرچم و مقدسات جمهوری اسلامی اهانت کنند مردم را رنجانده است.
وی ادامه داد: اینکه فرزندان بسیجی ما در روز روشن توسط دشنه توطئه گران غرب و شرق و تروریست‌هایی که پول دریافت می‌کردند به شهادت رسیده‌اند مردم ما را رنجانده است، متأسفانه این افراد برای تمامی این اقدامات علیه جمهوری اسلامی پول‌های مختلفی از دشمنان دریافت کرده‌اند.
وزیر کشور با بیان اینکه مردم علی رغم آنکه رنجیده خاطر هستند اما در عین حال مقاومت و مستحکم در میدان حضور دارند، گفت: دولت نیز در خدمت است و گزارش عملکرد یک سال اخیر در استانداری تهران نشان داد که اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و اینها بخش اندکی از کارهای زیادی بود که در این مدت انجام شده است.
وی تصریح کرد: دشمن آخرین توطئه خود را اجرایی می‌کند چرا که از همه طراحی‌های قبلی خود درمانده شده است، متأسفانه کسانی که اسیر این ماجرا شده‌اند به حقیقت ماجرا توجهی نکرده‌اند.
وحیدی بیان کرد: عده‌ای که در وقایع اخیر بازداشت شدند گریه می‌کردند و نادم بودند و ابراز بی اطلاعی می‌کردند همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیاری از اینها جوانان ما هستند اما متأسفانه دچار انحراف ذهن شده‌اند و مهندسی ذهنی علیه آنها صورت گرفته است اما در نهایت از آنچه کرده‌اند بسیار درمانده و پشیمان هستند اما باید بدانیم دشمن آخرین ذخایر خود را به کار بسته است.

وی گفت: دشمن به هر نحوی که می‌تواند تلاش می‌کند با جوسازی بین المللی، ایجاد رعب و وحشت، حواشی انرژی هسته‌ای یا هر عنوانی که می‌تواند فضای ناامن را در کشور حفظ کند اما انقلاب اسلامی قوی‌تر از آن است که با این بادها بلرزد؛ آسیب‌هایی که ایجاد می‌شود در قدرت جمهوری اسلامی حذف خواهند شد.
وحیدی تاکید کرد: چنین وقایعی برای انقلاب اسلامی به عنوان یک واکسن عمل می‌کنند مهم آن است افرادی که درگیر ماجرا هستند و آنها که می‌خواهند به اغتشاشات انرژی بدهند و آن را تئوریزه کنند صحنه موجود را به خوبی بشناسند.
وزیر کشور عنوان کرد: دشمن فکر می‌کند اگر گروهی از افراد سلطل زباله‌ای آتش بزنند و یا کاسبی تحت فشار تهدیدهای مختلف مغازه اش را ببندد کشور دچار دگرگونی می‌شود اما این تصور غلطی است.
بیگانگان می‌خواهند احساس ناامنی را به جامعه ما القا کنند
وی تصریح کرد: بیگانگان می‌خواهند احساس ناامنی را به جامعه ما القا کنند البته بیشتر از ایجاد احساس کاری از دست آنها برنمی آید ولی مهم آن است که هیچکدام از این مسائل راه به جایی نخواهند برد.
وحیدی بیان کرد: آرمان حق وردی و روح الله عجمیان نشانه‌هایی از بسیجی‌های فعال و جوان و دهه هشتادی هستند که به آنها افتخار می‌کنیم، انسان‌های بزرگ الهی که به لطف خدا قدرت و شجاعت بسیج را به رخ می کشند و علیرغم همه شکنجه‌ها اهانتی به رهبر خود نمی‌کنند.
وزیر کشور گفت: از این جوانان در کشور ما بسیار است، البته تعداد دیگری هم هستند که بعضاً دچار آسیب شده‌اند و امید است برگردند و نجات پیدا کنند، جمهوری اسلامی با شفقت برخورد می‌کند و متانت و صبوری دارد.
بسیج امروز سربلندتر از همیشه در صحنه حاضر شده است
وی تاکید کرد: بسیج امروز بار دیگر سربلندتر از همیشه در صحنه حاضر شده است البته نتوانسته این قدرت را به خوبی بیان کنیم و به تصویر بکشیم قدرت ما همین جوانان بسیجی هستند که با همه وجود و مقتدرانه در صحنه حاضر می‌شوند.
وزیر کشور در ادامه اظهارات خود ضمن تقدیر از اقدامات محسن منصوری استاندار سابق تهران مسئولیت فخاری را تبریک گفت و افزود: استاندار جدید تهران ید طولایی در حوزه‌های مختلف و تخصص‌های قابل توجهی در عرصه‌های گوناگون دارد او چهره‌ای موفق و درخشان است که البته کار سختی در پیش دارد و امید است این مسئولیت بزرگ را با قدرت و حمایت همگان به خوبی انجام دهد.
وی خاطرنشان کرد: استان تهران نقش مهمی در مدیریت کلان کشور دارد و با ۳۰ درصد اقتصاد و ۲۰ درصد جمعیت کشور نقطه محوری به شمار می‌رود که باید با نگاه بلند مدت برای آینده آن اقدام و برنامه ریزی کرد.