به گزارش آوای بیستون، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور روز شنبه در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران، اقدامات انجام شده در این سازمان را در ماه‌های گذشته قابل تقدیر دانست و گفت: فعالیت‌هایی که در این سازمان بلافاصله پس از بازدید و دستور رئیس جمهور در خصوص ساماندهی و […]

به گزارش آوای بیستون، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور روز شنبه در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران، اقدامات انجام شده در این سازمان را در ماه‌های گذشته قابل تقدیر دانست و گفت: فعالیت‌هایی که در این سازمان بلافاصله پس از بازدید و دستور رئیس جمهور در خصوص ساماندهی و فروش اموال موجود در انبارها، آغاز شده باید با سرعت و جدیت بیشتری استمرار و تداوم داشته باشد تا شاهد انباشته شدن اموال مردم، سازمان‌ها و نهادهای دولتی در انبارها نباشیم که منجر به از بین رفتن آنها شود.
وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان و بدخواهان به دنبال برجسته کردن نقاط ضعف و نادیده گرفتن اقدامات مثبت نظام هستند، مسئولیت و وظیفه داریم تا برای بهبود شرایط و ایجاد امید در جامعه تلاش مضاعف کنیم و به نابسامانی‌ها پایان دهیم.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم، دولتی پرتحرک، پویا و فعال است، ایستایی و در جا زدن در این دولت معنا و مفهومی ندارد، همه مدیران باید با روحیه انقلابی و جهادی در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات گام بردارند.
حسینی تاکید کرد: انجام برخی امور نیازمند همکاری و همگرایی بین دستگاه‌ها و قوای کشور است و در چند ماه گذشته با همگرایی دولت و دستگاه قضائی شاهد اقدامات بزرگ تحولی در حوزه‌های مختلف از جمله تعیین تکلیف بخش عمده‌ای از اموال تملیکی و تخلیه انبارها بودیم. البته در مسیر تحول، طبیعی است که عده‌ای مخالفت کنند ولی نباید کار را متوقف کرد، بلکه باید با جرأت، جسارت و همت بالا موانع را پشت سر گذاشت.
وی با اشاره به برکات ماه ذی الحجه، بهره مندی از فیوضات این ماه را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید در کنار کار و تلاش، دانش و تخصص، روحیه معنویت و عمل برای رضای خدا را هم مورد توجه قرار داد و در این صورت است که برکات و نصرت الهی شامل حال می‌شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمنان با تبلیغات روانی، جنگ رسانه‌ای و ترکیبی بدنبال مأیوس کردن مردم و تیره و تار نشان دادن اداره امور کشور هستند، گفت: اگر مدیران در حوزه فعالیت خود کارآمد و دلسوز باشند، مردم نیز با آنها همراهی بیشتری خواهند کرد و تبلیغات دشمن کم اثر خواهد شد، همچنان که در دوران انقلاب و دفاع مقدس چون مردم احساس می‌کردند مسئولین نیز در خط مقدم و در کنار آنان اهل ایثار و فداکاری هستند تحمل سختی‌ها و کمبودها برایشان آسان می‌شد و در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی مثل انتخابات همکاری و مشارکت موثرتری داشتند.
حسینی با بیان اینکه مع الاسف سرمایه اجتماعی طی سال‌های گذشته تضعیف شده گفت: امروز دولت مردمی با تمام توان در مسیر رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم تلاش می‌کند تا اعتماد عمومی ارتقا یابد و در این راستا همه مسئولین موظفند با رفتار و اقدامات خود، روحیه جهادی و انقلابی را به زیرمجموعه‌ها تسری دهند تا با عزم و اراده همگانی شرایط مطلوبی بر کشور حاکم شود.
وی اهمیت نظارت و پیگیری امور را مورد تاکید قرار داد و گفت: البته نظارت‌ها باید با هدف حمایت و کمک به رفع نواقص باشد چرا که تشدید اختلاف و تنش، باعث سردرگمی و بلاتکلیفی و ایجاد تزلزل در زیرمجموعه سازمان یا دستگاه اجرایی می‌شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: در مسیر موفقیت و دستیابی به اهداف ترسیم شده برای پیشرفت و آبادانی کشور، مدیریت از نقش اساسی و تأثیرگذاری برخوردار است و اگر افرادی تحول گرا، عدالت محور و دارای روحیه جهادی و انقلابی هدایت امور را در دست داشته باشند امور بهتر و با سرعت بیشتر به نتیجه خواهد رسید.
حسینی همچنین با تاکید بر ضرورت داشتن روحیه بسیجی، انقلابی، تخصص و تجربه از مدیران این سازمان خواست تا فرصت خدمت را مغتنم شمرده و با برنامه مدون و مشخص برای رفع مشکلات و بهبود امور سازمان تلاش و در تعامل با زیرمجموعه خود تحول و تغییرات لازم را ایجاد کنند.
وی با اشاره به لایحه دوفوریتی دولت برای ساماندهی سازمان اموال تملیکی، اظهار داشت: این لایحه نقش و تأثیر زیادی در رفع مشکلات سازمان اموال تملیکی دارد که امیدواریم با همکاری نمایندگان مجلس، روند تصویب را به خوبی طی کند.
در این مراسم اجتهادی مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای اصلاح ساختار و ساماندهی انبارهای اموال تملیکی، از معاون پارلمانی رئیس جمهور خواست لایحه مربوط به سازمان اموال تملیکی را پیگیری کنند تا هرچه زودتر به نتیجه برسد.
در این مراسم همچنین تکریم رضا بهرامی مدیر کل سابق و معارفه ایزدی مدیر کل جدید سازمان اموال تملیکی انجام شد.