به گزارش آوای بیستون، مراسم قرعه‌کشی برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری امشب در رسانه ملی برگزار شد. در این مراسم، رئیس سازمان صدا وسیما، معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی، معاون سیما، دادستان کل کشور، رئیس و دبیر ستاد انتخابات کشور، نماینده‌ شورای نگهبان و شورای نظارت بر صدا و سیما و نمایندگان […]

به گزارش آوای بیستون، مراسم قرعه‌کشی برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری امشب در رسانه ملی برگزار شد.

در این مراسم، رئیس سازمان صدا وسیما، معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی، معاون سیما، دادستان کل کشور، رئیس و دبیر ستاد انتخابات کشور، نماینده‌ شورای نگهبان و شورای نظارت بر صدا و سیما و نمایندگان نامزدهای احراز صلاحیت شده حضور داشتند.

براساس جدول منتشر شده، مناظره‌های انتخاباتی دوشنبه ۱۷ خرداد، جمعه۲۱ خرداد و سه شنبه ۲۵ خرداد برگزار می شود.

نخستین نامی که به قید قرعه از بین هفت گوی زردرنگ حاوی نام نامزدها خارج شد، نام «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» بود.

طبق قرعه انجام شده، شماره ۱۱ به این نامزد ریاست جمهوری تعلق گرفت و مطابق جدول برنامه ریزی شده برای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی او مشخض شد

به طور مثال، نخستین برنامه تبلیغاتی «امیرحسین قاضی زاده هاشمی» روز جمعه ۷ خرداد روی آنتن خواهد رفت و نخستین برنامه تبلیغاتی وی در رادیو ایران نیز روز یکشنبه ۹ خرداد ساعت ۱۸ پخش می شود.

دومین کاندیدا «محسن رضایی» بود که نام او از گردونه بیرون آمد و شماره ۱۳ را به خود اختصاص داد. بر این اساس در جدول پخش سیما در شبکه یک روز یکشنبه نهم خرداد ساعت ۱۹:۱۵ برنامه تبلیغاتی او پخش خواهد شد.

گوی سوم این قرعه کشی نیز به «علیرضا زاکانی» تعلق گرفت و شماره ۱۷ به وی اختصاص یافت.برنامه تبلیغاتی او روز پنج شنبه ۱۳ خرداد از شبکه یک ساعت ۱۹:۱۵ پخش می شود.

نماینده آیت الله سیدابراهیم رئیسی نفر چهارمی بود که در جایگاه قرار گرفت و شماره ۱۵ به این نامزد انتخابات اختصاص یافت و بر این اساس، برنامه تبلیغاتی او روز سه شنبه یازدهم خرداد ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه یک پخش خواهد شد.

گوی پنجم نیز به «محسن مهرعلیزاده» اختصاص یافت که شماره ۱۶ متعلق به آن بود. برنامه تبلیغاتی این کاندیدای ریاست جمهوری روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه از شبکه یک ساعت ۱۹:۱۵ پخش خواهد شد.

گوی ششم به «عبدالناصر همتی» اختصاص یافت و شماره ۱۲ را به خود اختصاص داد. در جدول زمان بندی برنامه تبلیغاتی این نامزد روز هشتم خردادماه از شبکه یک در ساعت ۱۹:۱۵ پخش می شود.

نفر آخری که گوی آخر قرعه کشی به آن اختصاص یافت نماینده «سعید جلیلی» بود که شماره ۱۴ را به این نامزد انتخاباتی اختصاص داد و بر اساس جدول زمان بندی روز دهم خردادماه برنامه تبلیغاتی این نامزد از شبکه یک در ساعت ۱۹:۱۵ پخش خواهد شد.