به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد وحیدی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در ادامه سفر به استان‌های مختلف امروز در خدمت مردم استان بوشهر هستیم که هم در پیگیری کارهای در دست اجرا در جریان کار قرار بگیریم و هم اگر کمبود و نیازی وجود دارد پیگیری کنیم. وزیر کشور […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد وحیدی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در ادامه سفر به استان‌های مختلف امروز در خدمت مردم استان بوشهر هستیم که هم در پیگیری کارهای در دست اجرا در جریان کار قرار بگیریم و هم اگر کمبود و نیازی وجود دارد پیگیری کنیم.
وزیر کشور با بیان اینکه کارها به خوبی در حال انجام است و شاهد سرمایه‌گذاری خوبی هستیم، اضافه کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری در زمینه فولاد، شیلات، مزارع میگو شاهد اتفاقات خوبی هستیم و آبزی‌پروری در حال گسترش است.
وی در مورد امنیت استان بوشهر وضعیت را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: بوشهر طولانی‌ترین مرز را با دریا و خلیج فارس دارد و مناطق مهمی در این استان وجود دارد که امنیت مطلوبی برقرار است.
وحیدی تاکید کرد: با مدیریت خوبی که در استان بوشهر انجام شده است شاهد امنیت ارزشمندی هستیم.
وی بیان کرد: اغتشاشات توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کنترل شده است و اغتشاشگران بازداشت شده و تحویل دستگاه قضائی شدند که پرونده آنها در دست بررسی است.
وزیر کشور با اشاره به اینکه خواب دشمنان تعبیر نخواهد شد، افزود: امنیت کشور و استان بوشهر بسیار خوب است و دشمنان تصور می‌کنند می‌تواند امنیت کشور را به خطر بیاندازند.
وی با بیان اینکه امنیت خلیج فارس در دست ایران است، افزود: در صورتی که دشمنان بخواهند امنیت ایران را به خطر بیندازند امنیت خلیج فارس با خطر روبرو می‌شود. دشمنان برداشت‌های اشتباهی دارند و به خاطر اشتباه محاسباتی به نتیجه نمی‌رسند.
وحیدی تاکید کرد: مردم با وحدت و همدلی در میدان هستند و فضا برای نقد و گفت‌وگو در کشور باز است و دنبال تسهیل فضای گفت‌وگو نیز هستیم. هیچکس از اغتشاشگر نمی‌پذیرد که امنیت و آرامش مردم را به هم بریزند.
وی تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند ولی به نتیجه مد نظر خود نمی‌رسد و باید توجه کنند که نمی‌توانند و باید سر عقل بیایند و اشتباهات خود را تصحیح کنند. امنیت ما مردم محور و جامعه محور است و خود مردم امنیت را تأمین می‌کنند.
وزیر کشور افزود: با افرادی که دچار اشتباه شدند با رأفت اسلامی برخورد می‌شود ولی کسانی که خسارتی وارد کننده برخورد قانونی انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از افراد دستگیر شده که اظهار پشیمانی کردند آزاد شده‌اند، گفت: در برخی رسانه‌های کشورهای همسایه آشوب به مردم ایران آموزش داده می‌شود که پیگیری لازم در این زمینه انجام می‌شود.