به گزارش آوای بیستون به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی درگذشت حضرت آیت‌الله‌العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی مرجع عالیقدر شیعیان جهان را به مقلدان، مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی و پیروان صدیق ایشان تسلیت و تعزیت گفت. براساس این گزارش، در این پیام آمده است: قال رسول الله (ص): مَوتُ […]

به گزارش آوای بیستون به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی درگذشت حضرت آیت‌الله‌العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی مرجع عالیقدر شیعیان جهان را به مقلدان، مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی و پیروان صدیق ایشان تسلیت و تعزیت گفت.
براساس این گزارش، در این پیام آمده است:
قال رسول الله (ص): مَوتُ العالِمِ مُصیبَهٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَهٌ لا تُسَدُّ
‌ارتحال حزن‌انگیز مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی صافی‌گلپایگانی که عمری در مسیر ارزش‌های الهی و انقلاب اسلامی مجاهدت کرد، موجب تأثر و تألم همه مؤمنین شد.
آن عالم فقید در طول دوران عمر با برکت خود تلاش و کوشش ارزشمند و ماندگاری در تبیین اندیشه‌های والای اسلام و تربیت شاگردان مکتبی و دفاع از آرمان بلند انقلاب اسلامی داشت.
ایشان همچنین در مسئولیت‌ها و سمت‌های مختلف به خصوص در نهاد شورای نگهبان که نخستین دبیری این نهاد انقلابی را برعهده داشت؛ منشأ آثار و برکات ماندگار شد و با داشتن روحیه مردمی و انقلابی اهتمام بالا به اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقویت اندیشه‌های اسلامی و دینی در بطن و بستر جامعه داشت.
اینجانب به سهم خود فقدان تأثر برانگیز این روحانی عظیم الشان را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جامعه بزرگ روحانیت و مقلدان صدیق ایشان تسلیت عرض کرده و از خدای متعال برای آن عالم بزرگ علو درجات و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.