به گزارش خبرنگار آوای بیستون، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر پنجشنبه در برنامه بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تالار مرکزی اراک در جمع خبرنگاران با اشاره به روند فرسایشی ساخت تالار مرکزی اراک، اظهار کرد: ساخت این تالار از ۱۵ تا ۱۶ سال گذشته آغاز شده و امید است با تزریق اعتبار مالی مناسب تا […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر پنجشنبه در برنامه بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تالار مرکزی اراک در جمع خبرنگاران با اشاره به روند فرسایشی ساخت تالار مرکزی اراک، اظهار کرد: ساخت این تالار از ۱۵ تا ۱۶ سال گذشته آغاز شده و امید است با تزریق اعتبار مالی مناسب تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
وی ادامه داد: تالار مرکزی اراک از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است، پیمانکار و ناظر خوبی دارد و نظارت عالیه نیز توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی انجام می‌شود.
استاندار مرکزی تصریح کرد: امید است با افتتاح تالار مرکزی اراک، دغدغه جامعه فرهنگی و هنری استان مرکزی و شهر اراک برطرف شود.

مخلص‌الائمه بیان کرد: برنامه دولت در افتتاح طرح‌ها، پروژه‌هایی است که به انتها نزدیک شده و در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پروژه‌های فرهنگی در اولویت است.
استاندار مرکزی ادامه داد: عملیات ساخت و ساز تالار مرکزی انجام شده و تکمیل تجهیزات این طرح برای افتتاح نیازمند ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار است و ممکن است بخش کوچکی از کار برای سال آتی باقی بماند.