به گزارش آوای بیستون، محمد هادی ایمانیه با اشاره به وضعیت مصوبات سفر هیأت دولت به استان فارس، گفت: در سفر پارسال رئیس جمهور به استان فارس، ۱۴۲ طرح با ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسید که تا کنون مراحل اجرایی ۱۱۰ بر اساس برنامه ریزی پیش رفته است. وی با […]

به گزارش آوای بیستون، محمد هادی ایمانیه با اشاره به وضعیت مصوبات سفر هیأت دولت به استان فارس، گفت: در سفر پارسال رئیس جمهور به استان فارس، ۱۴۲ طرح با ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسید که تا کنون مراحل اجرایی ۱۱۰ بر اساس برنامه ریزی پیش رفته است.
وی با بیان اینکه تا کنون ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح‌ها تخصیص یافته است ادامه داد: شاخص‌ترین این طرح‌ها تکمیل آزاد راه شیراز- اصفهان است که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و معاون اجرایی رئیس جمهور تا پایان سال آن را پی گیری می‌کند.
استاندار فارس گفت: تکمیل ساخت جاده جدید ابوالحیات به دشت ارژن، جاده شیراز- کوار- عسلویه و جاده نی ریز – سیرجان هم از طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به فارس بود که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.
ایمانیه افزود: بهره برداری از مرحله نخست کارخانه لوازم خانگی آزمایش مرودشت با ۴۴ میلیارد تومان هزینه، از دیگر طرح‌های مصوب سفر رئیسی به فارس است. وی ادامه داد: اجرای طرح آب رسانی از چاه‌های اطراف سد سیوند به ارسنجان، تجهیز بیمارستان تخصصی امام حسین (ع) شهر فسا، اجرای طرح فاضلاب آباده و کانال روبسته روستای خسروشیرین این شهرستان از طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به استان فارس بوده که اجرا شده است.
وی تصریح کرد: قرار است ۱۵ هزار میلیارد تومان دیگر برای اجرای کامل طرح‌های مصوب رئیس جمهور به استان فارس پرداخت شود. رئیسی، مهر ماه پارسال با معاونانش و هیأت دولت به استان فارس سفر کرد.