به گزارش خبرنگار آوای بیستون، اخباری از ساعاتی پیش در فضای رسانه‌ای استان مبنی بر لغو سفر حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور و اعضای کابینه شکل گرفته است که هنوز از سوی مراجع رسمی تأیید نشده است. سفر حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان قرار بود روز پنجشنبه یازدهم آذرماه انجام شود. براساس […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، اخباری از ساعاتی پیش در فضای رسانه‌ای استان مبنی بر لغو سفر حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور و اعضای کابینه شکل گرفته است که هنوز از سوی مراجع رسمی تأیید نشده است.

سفر حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان قرار بود روز پنجشنبه یازدهم آذرماه انجام شود.

براساس این گزارش، مقدمات سفر حجت الاسلام رئیسی به لرستان فراهم شده بود و برخی گزارش‌های غیررسمی حکایت از آن دارد که تیم تشریفات سفر استان را ترک کرده است.

یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار آوای بیستون در مورد لغو سفر حجت الاسلام رئیسی اظهار داشت: این موضوع شایعه است و هنوز به شکل قطعی این موضوع اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز تا ظهر صحبت این بود که احتمالاً کنسل شود اما قطعی چیزی که به ما اعلام کرده باشند فعلاً تا این لحظه اعلام نشده است افزود: بحث این بود که به دلیل مسائل جوی کنسل شود، دلیل دقیقی به ما اعلام نکرده‌اند و فقط گفته‌اند که احتمالاً کنسل می‌شود، روی این اساس ما گفتیم که باید چه کاری انجام دهیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه گفته‌اند احتمالاً قطعی نیست ما هم گفتیم که رئیس جمهور اگر می آیند، حداقل دو روز و پنج شنبه و جمعه در استان حضور داشته باشند تا بتوانند مناطق مختلف استان را بگردند.

مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به پیگیری خبرنگار آوای بیستون پیرامون لغو سفر دولت به لرستان، گفت: «فکر نکنم سفر لغو شده باشد.»