به گزارش خبرنگار آوای بیستون، یوسف نوری ظهر پنجشنبه در ادامه سفر به شهرستان بم با خانواده شهیدان دانش آموز غلامرضا و حسن جهان آبادیان دیدار کرد. وی در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در منزل نورانی خانواده این شهیدان والامقام و شهرستان بم، دی سلام رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت را […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، یوسف نوری ظهر پنجشنبه در ادامه سفر به شهرستان بم با خانواده شهیدان دانش آموز غلامرضا و حسن جهان آبادیان دیدار کرد.
وی در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در منزل نورانی خانواده این شهیدان والامقام و شهرستان بم، دی سلام رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت را به خانواده شهیدان جهان آبادیان ابلاغ کرد و گفت: اراده دولت مردمی خدمت به مردم است و امیدوارم با پشتوانه مردم به این هدف دست یابیم.
نوری با بیان اینکه همه باید رهرو راه شهیدان باشیم و زحمات آنان را حفظ کنیم، یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفاظت از دستاوردهای انقلاب و خط شهیدان عنوان کرد.
وزیر آموزش و پرورش صبح امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ در جریان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کرمان به عنوان نماینده هیأت دولت وارد شهرستان بم شد.