به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت به مدیران و کارکنان دولت، گفت: دولت در یکسال گذشته اهتمام ویژه ای برای تعامل با نمایندگان مجلس داشت. وی افزود: امروز در مجلس نامه‌ای تقدیر ۲۸۰ […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت به مدیران و کارکنان دولت، گفت: دولت در یکسال گذشته اهتمام ویژه ای برای تعامل با نمایندگان مجلس داشت.
وی افزود: امروز در مجلس نامه‌ای تقدیر ۲۸۰ نفر از نمایندگان در تأیید اقدامات رئیس جمهور در سال گذشته برای برون رفت از مشکلات و رکورد سفرهای استانی خوانده می‌شود و این نشان دهنده تعامل خوب مجلس و دولت است.معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اضافه کرد: امیدوار هستیم در زمینه طرح‌ها و لوایح نیز این همکاری وجود داشته باشد. تاکنون طرح‌های مناسب از سوی دولت حمایت شده است و الان اجرایی می‌شود. ۱۱۳ لایحه از دولت قبل داشتیم که تأیید کردیم و بالغ بر ۴۰ لایحه جدید نیز در دولت به مجلس تقدیم شده است.حسینی تصریح کرد: جلسات منظمی با رئیس جمهور و نمایندگان داشتیم و دور جدید، جلسات با فراکسیون‌ها و کمیسیون‌ها آغاز شده است. از ناحیه دولت برای ارتباط مناسب با نمایندگان سنگ تمام گذاشته شده است و متقابلاً نمایندگان هم سوالاتی که داشتند باز پس گرفتند و بیش از ۴۰ درصد از نمایندگان از سوالات خود منصرف شدند و استیضاحی هم به صحن مجلس وصول نشده است.وی در رابطه با معرفی گزینه پیشنهادی وزارت کار، گفت: در ماه پایانی هستیم و امیدوار هستیم آقای رئیس جمهور گزینه مورد نظر را اعلام کنند و نمایندگان پیشنهاداتی داشتند که امیدوار هستیم با نخبگان و فعالان مشورت‌های لازم انجام شود و هر چه زودتر گزینه مورد نظر معرفی شود.معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره تشکیل وزارت بازرگانی نیز، گفت: در مورد طرح تشکیل وزارت بازرگانی انتظار داریم این موضوع به صحن علنی مجلس بیاید و ایرادات شورای نگهبان برطرف شود تا بعد دولت بتواند وزیر بازرگانی را انتخاب و معرفی کند.