به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد وزیری ظهر پنجشنبه در ادامه بازدید از مناطق سیل زده کرمان وارد شهرستان قلعه گنج شد، وحیدی در جمع مردم گفت: مردم باید بدانند مسئولان در کنار آنها حضور دارند تا کار خدمت به مردم به خصوص محرومان را انجام دهند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد وزیری ظهر پنجشنبه در ادامه بازدید از مناطق سیل زده کرمان وارد شهرستان قلعه گنج شد، وحیدی در جمع مردم گفت: مردم باید بدانند مسئولان در کنار آنها حضور دارند تا کار خدمت به مردم به خصوص محرومان را انجام دهند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.
وی تصریح کرد: متأسفانه شاهد حجم بالای آب گرفتگی هستیم که ناشی از عدم برنامه ریزی در گذشته برای کنترل سیلاب‌ها دارد به همین دلیل طرح‌های ویژه در راستای تقویت سیل بندهای جنوب کرمان اجرا می‌شود.
وحیدی افزود: در این راستا اعتبار لازم در نظر گرفته می‌شود اما در کوتاه مدت نیز کار لایروبی خانه‌ها و معابر عمومی در اسرع وقت انجام و در بخش کشاورزی نیز ارزیابی‌ها در حال انجام است.
وی عنوان کرد: واحدهای مهندسی ارتش نیز به جنوب کرمان اعزام شده‌اند و در این مناطق مستقر و به مردم خدمت رسانی می‌کنند.
وی از برآورد اولیه تقویت سیل بندهای کرمان خبر داد و گفت: همه دستگاه‌ها از جمله وزارت کشور، ستاد بحران، هلال احمر، کمیته امداد، ستاد اجرایی، نیاد مسکن و بنیاد مستضعفان در کنار مردم هستند.