سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار آوای بیستون، ضمن اشاره به دغدغه تأمین آب در سطح استان برای شرب، توسعه، اشتغال، صنعت و تولید بیان کرد: متأسفانه طرح انتقال آب قطری به شاهرود سال‌ها است که معطل مانده و لذا یکی از درخواست‌های ما در سفر رئیس جمهور مقوله آب بود. وی با بیان […]

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار آوای بیستون، ضمن اشاره به دغدغه تأمین آب در سطح استان برای شرب، توسعه، اشتغال، صنعت و تولید بیان کرد: متأسفانه طرح انتقال آب قطری به شاهرود سال‌ها است که معطل مانده و لذا یکی از درخواست‌های ما در سفر رئیس جمهور مقوله آب بود.
وی با بیان اینکه اعتبار سد فینسک در سال جاری به طور صددرصدی اختصاص یافته است، تاکید کرد: تهیه لوله انتقال مصوب شده و خوشبختانه همه از مسئولان دولتی تا نمایندگان پای کار هستند چرا که اولویت و اهمیت آب را برای استان سمنان می‌دانند.
استاندار سمنان با بیان اینکه سمنان با مشکل جدی آب روبرو است، تاکید کرد: همانطور که در نشست خبری نیز اعلام کردیم مشکلات آب باید در استان حل شود و از سوی دیگر انتقال آب برای ما اهمیت دارد اما برخی وزیران در سفر هیئت دولت به سمنان به گونه‌ای برخورد کردند که گویا مشکلی نیست.
هاشمی درباره سفر روز گذشته رئیس بنیاد شهید نیز، گفت: این سفر پیرو مسائل و مشکلات مطرح شده در سفر رئیسی به سمنان برگزار و خوشبختانه موارد مرتبط با ایثارگران و خانواده معزز شهدا بیان شد.
وی با بیان اینکه تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران یکی از مسائل مطرح شده بود که در این باره قانون وجود دارد، گفت: مدیران در سطح استان باید تلاش کنند که دغدغه خانواده معزز شهدای استان را در این زمینه برطرف سازند از سوی دیگر مقوله مسکن وجود دارد که در این مورد نیز پیگیری امور را انجام خواهیم داد.