به گزارش آوای بیستون، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در دیدار با حجت الاسلام سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره)، بر استمرار روحیه جهادی در عمران آبادانی روستاها و مناطق محروم تاکید کرد و گفت: امروز با ایجاد و تقویت […]

به گزارش آوای بیستون، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در دیدار با حجت الاسلام سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره)، بر استمرار روحیه جهادی در عمران آبادانی روستاها و مناطق محروم تاکید کرد و گفت: امروز با ایجاد و تقویت گروه‌های جهادی می‌توان روحیه حاکم بر جهاد سازندگی را در بین جوانان احیا کرد و منشا آثار و برکات فراوانی شد و در این راستا دولت و شخص رئیس‌جمهور اهتمام و توجه ویژه‌ای دارند.
وی با اشاره به تعامل مثبت و سازنده وزارت جهاد کشاورزی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی لازمه اجرای موفق تصمیمات و اقدامات اجرایی است و در این راستا ضرورت دارد ضمن استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی، هم‌افزایی نیز وجود داشته باشد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: جهاد کشاورزی در اجرای گام بلند مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها نقش مهمی دارد که با تبیین برنامه‌ها و اقناع ضمن نظارت و هماهنگی در اجرا حلاوت این طرح بزرگ اقتصادی را آشکار خواهد کرد.
حسینی بر تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: در سایه تعامل و همکاری با نمایندگان خانه ملت و پاسخگویی به سوالات و روشنگری و پیگیری مطالبات مردمی فضای همدلی مطلوبی برای خدمت بیشتر فراهم می‌شود.
ربانی در ادامه این دیدار با تجلیل از روحیه جهادی و انقلابی حجت‌الاسلام رئیسی اظهار کرد: اقدامات و فعالیت‌های شبانه‌روزی رئیس‌جمهور قابل تقدیر است و برای غلبه بر مشکلات و هجمه‌های روزافزون بدخواهان و دشمنان لازم است همه اعضای کابینه و مجموعه مدیران ارشد دولت سیزدهم با چنین روحیه‌ای در میدان فعالیت و تبیین و اقناع افکار عمومی تلاش کنند.
وی تصریح کرد: یکی از انتظارات ما فعال شدن و تقویت جبهه رسانه‌ای دولت برای جهاد تبیین است و در این راه لازم است با بهره‌گیری از روش‌های هنرمندانه از پراکندگی کاری پرهیز شود.
سید حسن ربانی ضمن تأکید بر ضرورت هماهنگی در دولت، اظهار کرد: انسجام و هماهنگی و انتشار صدای واحد از بدنه دولت یک موضوع ضروری و حیاتی است.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: از رئیس‌محترم جمهور انتظار داریم ضمن اعتماد به جوانان بر استفاده و انتقال تجربیات نیروهای انقلابی تاکید داشته باشند.
وی با تمجید از جهت‌گیری انقلابی دولت مردمی سیزدهم، عنوان کرد: دولت در میان مردم است و کارهای بزرگی در دست انجام است البته برکات این تحول باید برای مردم تبیین و آشکار شود.