به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سرهنگ پاسدار حمیدرضا الله بداشتی بعد از ظهر جمعه با حضور در شعبه اخذ رأی در اردبیل اظهار کرد: دشمن با تمام توان خود در تلاش است که مردم از حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی ناامید کنند اما مردم فهیم ایران اسلامی با درک حساسیت زمان و لبیک مجدد […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سرهنگ پاسدار حمیدرضا الله بداشتی بعد از ظهر جمعه با حضور در شعبه اخذ رأی در اردبیل اظهار کرد: دشمن با تمام توان خود در تلاش است که مردم از حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی ناامید کنند اما مردم فهیم ایران اسلامی با درک حساسیت زمان و لبیک مجدد به ندای رهبر معظم انقلاب، بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است، بیان کرد: مشارکت گسترده و پرشور مردم از ساعات اول شروع انتخابات‌، تجدید پیمانی مجدد با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب است.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: مشارکت مردم در آینده سیاسی کشور یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی و نماد مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است که از افتخارات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

الله بداشتی افزود: امروز با توجه به شرایط حساس کشور در صحنه‌های ملی و بین المللی، کشور عزیزمان به رئیس جمهوری با رأی بالا نیاز دارد.

وی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات مایه اقتدار و عزت کشور است و بدون تردید انتخاب درست و صحیح مردم می‌تواند زمینه حل و فصل بسیاری از مسائل و مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف را فراهم سازد.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: گروه‌های جهادی بسیج در سراسر کشور همپای مردم مؤمن و فهیم کشور، به صورت گسترده و پرشور در انتخابات حضور دارند و مردم را نیز به حضور پرشور و حماسه آفرین دعوت می‌کنند.

الله بداشتی بیان کرد: امروز یاران شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر ایران اسلامی، برای تداوم راه آن شهید بزرگوار، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و با حضور پرشور در انتخابات انتقام خون حاج قاسم را از استکبار جهانی بگیرند.