به گزارش خبرنگار آوای بیستون، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به رشادت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: شهید بزرگ و سردار بی‌بدیل مقاومت، حاج قاسم عزیز، نماد جاودانه مرد میدان است که خود به تنهایی سرمایه بی‌نظیر اجتماعی برای ایران و محور مقاومت محسوب می‌شود. وی […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به رشادت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: شهید بزرگ و سردار بی‌بدیل مقاومت، حاج قاسم عزیز، نماد جاودانه مرد میدان است که خود به تنهایی سرمایه بی‌نظیر اجتماعی برای ایران و محور مقاومت محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: جهاد گمنامانه و مقتدرانه او تهدیدهای بسیاری را از سر ایران و منطقه و حتی جهان دور کرد و تدابیر کم نظیر او علاوه بر معرفی او به عنوان یک ابَر فرمانده، از وی یک دیپلمات کارکشته و بی نظیر ساخت که شگفتی سیاستمداران برجسته جهان را برانگیخت.
وی ادامه داد: از وزیر خارجه به عنوان دیده‌بان حفاظت از منافع ملی و امنیت ملی در عرصه دیپلماسی ضمن تشکر از تلاش‌های شأن در چند سال اخیر توقع می‌رود با هوشمندی و کیاست بیشتر با مسائل مواجه شود زیرا در همه دنیا میدان و دیپلماسی دو بال امنیت ملی هر کشور محسوب می‌شوند.
هدف اصلی طراحان سناریوی انتشار فایل صوتی برجسته سازی دوگانه‌ها است
امام جمعه تبریز ادامه داد: موضع گیری های اعلامی، نباید به دوگانه‌های کاذب معیشت و مقاومت و مذاکره و عدم مذاکره دامن بزند زیرا هدف اصلی طراحان سناریوی انتشار فایل صوتی برجسته سازی همین دوگانه‌ها است.
آل هاشم ابراز داشت: در حالی که کشور عزیزمان ایران در سخت‌ترین شرایط اقتصادی است و مردم صبور ایران شرایط دشوار معیشتی را می‌گذرانند که بخش عمده‌ای از آن حاصل تحریم‌های ظالمانه و البته بی تدبیری هاست؛ انتشار یک فایل محرمانه نشانیِ انحرافی برای انحراف افکار عمومی از توجه به معضلات اصلی مملکت و دامن زدن به مسائل فرعی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپس در خصوص ویژگی‌های رئیس جمهور مطلوب برای کشورمان گفت: رئیس جمهور مطلوب؛ مؤمن، جهادگر و انقلابی، معتدل در اقتصاد و تبلیغات انتخاباتی، امیدوار به آینده، دشمن شناس، مقاوم و استکبار ستیز، تخصص و کاردان، با تقوا و پاک دست، صادق، متوکل به خدا، معتقد به اقتصاد مقاومتی، عدالت خواه، قوی و توانمند، امانت دار، مردمی و طرفدار محرومان، ولایت مدار، حامی مظلومین و مستضعفین عالم، دلسوز دین و مستضعفین، ترجیح دهنده منافع عمومی، منصف، جوان انقلابی و جوان گرا، خدا ترس و اهل استقامت، دغدغه‌مند امور معنوی و فرهنگی باید باشد.
وی سپس در خصوص تحرکات اخیر در فلسطین مظلوم افزود: حضور گسترده مردم فلسطین که عمده آن‌ها نوجوان و جوان بودند صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها را به‌شدت نگران کرده است و همه درباره شروع یک انتفاضه جدید در سرزمین‌های اشغالی هشدار داده‌اند، انتفاضه‌ای که به نظر می‌رسد که هم‌اکنون نیز به‌صورت خودجوش آغاز شده است.