مهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار آوای بیستون با اظهار بی اطلاعی از استعفای استاندار کرمان بیان داشت: من در جریان استعفای استاندار نبودم و نمایندگان استان کرمان از این خبر غافلگیر شدند. وی با بیان اینکه خبر استعفای استاندار کرمان برای ما جای تعجب داشت، افزود: بحث استعفای فدایی یک طرف قضیه است اما […]

مهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار آوای بیستون با اظهار بی اطلاعی از استعفای استاندار کرمان بیان داشت: من در جریان استعفای استاندار نبودم و نمایندگان استان کرمان از این خبر غافلگیر شدند.

وی با بیان اینکه خبر استعفای استاندار کرمان برای ما جای تعجب داشت، افزود: بحث استعفای فدایی یک طرف قضیه است اما مخفی کاری دولت در رابطه با معرفی استاندار جدید بدون اطلاع و تعامل با نمایندگان استان موضوعی دیگر است که به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی حتماً مراتب اعتراض خود را در مجلس اعلام می‌کنند و انتظار داریم تا رسانه‌ها صدای جمع کثیری از نمایندگان را از این بی توجهی به مردم و نمایندگان استان به گوش دولت برسانند.

انتخاب مخفیانه استاندار کرمان توهین به مردم است

زاهدی تصریح کرد: این اقدام دولت توهین به مردم استان کرمان است که اینگونه استعفای استاندار را قبول کنند و به صورت مخفیانه استاندار جدید را انتخاب و معرفی کنند.

وی گفت: تاکنون در هیچ دولتی سابقه نداشته که استاندار را بدون مشورت و بدون اطلاع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی معرفی کنند و ما به شدت این اقدام را محکوم می‌کنیم.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کرمان استانی بزرگ و استاندارپرور است شخصیت‌های همچون رزم‌حسینی که چند سال استاندار کرمان و خراسان رضوی بود، و جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری نیز کرمانی هستند.

وی اذعان داشت: استان کرمان از اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون استانی مدیرپرور بوده و ظرفیت بالایی در این زمینه داشته چگونه است که دولت بدون اطلاع و نظر نمایندگان استان تصمیمی بگیرد که واقعاً در شأن مردم استان کرمان نیست.

زاهدی با اشاره به اینکه خطاب من نسبت به استاندار منتخب نیست که آیا واجد صلاحیت است یا نه افزود: بنده از وزیر کشور و هیئت وزیران سوال می‌کنم که چگونه بدون تعامل، مشورت و نظرخواهی با نمایندگان استان و با پنهانکاری اینچنین تصمیمی گرفته‌اند.

وی در پایان از رسانه‌ها خواست تا صدای نمایندگان مجلس را به گوش دولت مردان برسانند.