به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور روز دوشنبه با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از مکان اسکان زائران جانباز و خانواده شهیدی که به مشهد مشرف شده بودند، بازدید کرد و در جریان ارائه خدمت رسانی به آنان قرار گرفت. مدیر کل بنیاد […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور روز دوشنبه با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از مکان اسکان زائران جانباز و خانواده شهیدی که به مشهد مشرف شده بودند، بازدید کرد و در جریان ارائه خدمت رسانی به آنان قرار گرفت.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشریح جزئیات بازدید معاون رئیس جمهور از مکان اسکان زائران ایثارگر اظهار کرد: کاروان جانبازان دوچرخه سوار، شامل ۳۰ جانباز قطع عضو و حتی نابینا از ملک آباد در فاصله ۴۰ کیلومتری مشهد، راهی حرم مطهر رضوی شدند.
حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی با بیان اینکه در حال حاضر این کاروان به همراه سایر زائران پیاده ایثارگر در اداره کل بنیاد شهید پذیرایی شده و اسکان یافتند، افزود: علاوه بر ساختمان اداره کل، ساختمان مناطق سه گانه بنیاد شهید مشهد و سالن ورزشی آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) به اسکان زائران ایثار و غیرایثارگر حرم مطهر رضوی اختصاص یافته است.
گفتنی است، پیش از این نیز مرتضوی ضمن استقبال از کاروان زائران ایثارگر در میدان ۱۵ خرداد مشهد، کاروان جانبازان دوچرخه سوار را از این محل نیز تا بلوار شهید مدرس محل اداره کل بنیاد شهید مشایعت کرد.