به گزارش خبرنگار آوای بیستون، محمود واعظی صبح جمعه در آئین بهره برداری از طرح‌های شرکت مخابرات استان اصفهان با بیان اینکه فضای مجازی دارای فرصت‌ها و تهدید است، اظهار داشت: می‌توان گفت فضای مجازی فرصت بسیاری برای کسب و کار دارد که باید به خوبی از این ظرفیت بهره برداری صورت گیرد. وی با […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، محمود واعظی صبح جمعه در آئین بهره برداری از طرح‌های شرکت مخابرات استان اصفهان با بیان اینکه فضای مجازی دارای فرصت‌ها و تهدید است، اظهار داشت: می‌توان گفت فضای مجازی فرصت بسیاری برای کسب و کار دارد که باید به خوبی از این ظرفیت بهره برداری صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش ما در راستای حذف آسیب از فضای مجازی است، ابراز داشت: این آسیب‌ها در برخی از موارد می‌تواند کل فرصت‌های این فضا را تحت الشعاع قرار دهد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه امروز یک هزار و ۵۰ طرح مخابراتی در استان اصفهان بهره برداری می‌شود، ادامه داد: این طرح‌ها با اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه در بحران کرونا توسعه شرکت مخابرات و خدمات زیرساختی این مجموعه بسیار ارزنده بوده است، تصریح کرد: این زیرساخت‌ها به خدمات دولتی، بخش خصوصی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کمک قابل توجهی داشت.

واعظی به توسعه زیرساخت‌های ارتباطات دیجیتال در روستاهای کشور اشاره کرد و گفت: در توسعه زیرساخت‌ها توسعه را در روستاها و شهرها به یک اندازه مورد توجه قرار دادیم.

گفتنی است؛ رئیس دفتر رئیس جمهور قبل از آئین افتتاح طرح‌های مخابراتی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافت و با شهدای این شهر و شهدای مدافع سلامت تجدید میثاق کرد.