به گزارش خبرنگار آوای بیستون، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور آرای خود برای انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا، میان دوره‌ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را در صندوق مستقر در حسینیه جماران انداخت. وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز، روز بسیار مهمی برای ۴ سال آینده کشور است. مردم باید […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور آرای خود برای انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا، میان دوره‌ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را در صندوق مستقر در حسینیه جماران انداخت.

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز، روز بسیار مهمی برای ۴ سال آینده کشور است. مردم باید در این شرایط حساس داخلی و خارجی برای حضور گسترده تر پای صندوق‌های رای احساس مسئولیت کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: مردم عزیز بدانند این کشور متعلق به خودشان است، مردم برای توسعه و استقرار صلح در آینده کشور تصمیم گرفته و اراده کنند که در کشوری توسعه یافته و پیشرفته زندگی کنند.

واعظی گفت: ما دموکراسی را از ۴۰ سال پیش شروع کردیم و گام به گام پیش می رویم. ممکن است نقص هایی وجود داشته باشد اما هیچ وقت نباید با صندوق رای قهر کنیم و از صندوق رای ناامید شویم.

وی تاکید کرد: آنچه در ۴۰ سال گذشته به دست آورده‌ایم از صندوق های رای بوده است و لذا فکر می‌کنم حضور گسترده مردم علامت بسیار خوبی بوده و به معنای حفظ انسجام، اقتدار، همبستگی و وحدت داخلی است و موجب می شودکسی که رئیس جمهور خواهد شد، بیشتر احساس مسئولیت کرده و برای حل مشکلات تلاش کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: توطئه رژیم صهیونیستی و آمریکا با حضور گسترده مردم در انتخابات خنثی می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبین هستم به اینکه بعد از انتخابات بسیاری از مسائل که در سه سال گذشته به دلیل جنگ اقتصادی و فشار حداکثری وجود داشته، رفع می‌شود.

واعظی اظهار داشت:مذاکرات وین نتایج خوبی داشته است و مذاکرات به خوبی در حال انجام است بعد از انتخابات موضوعات مهم بین المللی حل خواهد شد ومردم آینده بهتری از نظر رفاه و اداره کشور خواهند داشت.

واعظی با اشاره به روند مذاکرات در وین گفت: آخرین تماسی که ما از وین داشتیم، این بود که گام های خوبی در چند روز گذشته برداشته شده و کشور های ۵+۱، اروپا و چین مصمم هستند، مسئولانشان مصاحبه کردند و گفته اند با توجه به گام های که برداشته شده امیدوارند آنچه که باقی مانده هم بر طرف شود.