به گزارش آوای بیستون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت وزیران به ریاست حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، «علی بهادری‌جهرمی» از سوی اعضای دولت به عنوان سخنگوی هیئت دولت و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تعیین شد. بهادری‌جهرمی متولد ۱۳۶۴ در شهرستان گلپایگان است. وی دکتری حقوق عمومی از دانشگاه تهران و […]

به گزارش آوای بیستون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت وزیران به ریاست حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، «علی بهادری‌جهرمی» از سوی اعضای دولت به عنوان سخنگوی هیئت دولت و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تعیین شد.

بهادری‌جهرمی متولد ۱۳۶۴ در شهرستان گلپایگان است.

وی دکتری حقوق عمومی از دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه تربیت مدرس است و در تدوین و ترجمه ۴۰ عنوان کتاب در حوزه‌های حقوق عمومی، حقوق بشر، حقوق تطبیقی و… فعالیت و مشارکت داشته است.

از جمله سوابق اجرایی او می‌توان به ریاست مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، عضویت در کمیسیون حقوقی سازمان بازرسی کل کشور، عضویت در مجمع مشورتی حقوقی پژوهشکده شورای نگهبان، رئیس هیئت‌مدیره بنیاد صیانت از حقوق شهروندی و مشاور حقوقی در نهادها و سازمان‌های عمومی و خصوصی متعدد اشاره کرد.

پیش از این آوای بیستون از انتخاب «بهادری جهرمی» به عنوان سخنگوی دولت خبر داده بود.