به گزارش آوای بیستون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، در پیام تسلیت درگذشت مرحومه کوکب تقوی از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت کرد. رئیس‌جمهور در پیام تسلیت درگذشت والده شهیدان جمال، عادل و خالد الحداد آورده […]

به گزارش آوای بیستون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، در پیام تسلیت درگذشت مرحومه کوکب تقوی از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت کرد.
رئیس‌جمهور در پیام تسلیت درگذشت والده شهیدان جمال، عادل و خالد الحداد آورده است: این نماد فداکاری که با تأسی به خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام، فراق گرانبهاترین سرمایه زندگی خود را بر دوش کشید و تا آخرین لحظات عمر، مدافع ارزش‌های اسلامی بود، بی‌شک جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.
متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت مرحومه حاجیه خانم کوکب تقوی مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر جمال، عادل و خالد الحداد، موجب تأثر خاطر گردید. این نماد فداکاری و استقامت که با تأسی به خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام، با صبوری و بردباری فراق گرانبهاترین سرمایه زندگی خود را بر دوش کشید و تا آخرین لحظات عمر، پاسدار و مدافع ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های والای شهیدان بود، بی‌شک جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.
اینجانب این ضایعه را به مردم قدرشناس خراسان رضوی و خانواده محترم آن مادر مؤمنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران