به گزارش آوای بیستون به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله العظمی علوی گرگانی مرجع تقلید جهان تشیع را تسلیت گفت. پیام وحیدی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ ارتحال فقیه عالیقدر […]

به گزارش آوای بیستون به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله العظمی علوی گرگانی مرجع تقلید جهان تشیع را تسلیت گفت.
پیام وحیدی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ
ارتحال فقیه عالیقدر و مرجع عظیم‌الشأن حضرت آیت‌الله‌العظمی سید محمدعلی علوی‌گرگانی را به محضر حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنا له الفدا، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام، روحانیت معزز، مردم شریف گلستان، مقلدان آن مرجع و بیت مکرمشان تسلیت عرض می‌کنم.
آیت‌الله علوی‌گرگانی از شاگردان مکتب تشیع و تعلیم یافته نزد مرحوم آیت‌الله بروجردی و رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رحمه‌الله علیه بود و با درکی عمیق و استوار از اندیشه‌های دینی و فقه پویای شیعه آثاری ماندگار و علمی از خود جای برجای گذاشته است.
وجود فقیهانی چون ایشان در تاریخ تشیع به ویژه دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن، پرچم پرافتخار مبارزه با طاغوت و استکبار جهانی را برافراشته و با مجاهدت خستگی‌ناپذیر در تبلیغ معارف اسلامی و تربیت شاگردان مکتب فقه جعفری، چراغ هدایتی که از قیام عاشورا برافروخته شده بود را فروزان نگهداشت.
از خدای متعال علو درجات و همنشینی با اجداد طاهرینش را مسئلت دارم و برای بازماندگان و مصیبت‌دیدگان صبر و اجر جزیل آرزومندم.
احمد وحیدیوزیر کشور