به گزارش آوای بیستون؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در روز کارمند به صورت سرزده با حضور در جمع پرسنل عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) گفت: کار شما در بهشت زهرا (س) با هیچ معیار مادی قابل سنجش نیست و شما بهترین نمونه و الگوی، کارکنان ایثار گر و تلاشگر دولت در سراسر […]

به گزارش آوای بیستون؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در روز کارمند به صورت سرزده با حضور در جمع پرسنل عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) گفت: کار شما در بهشت زهرا (س) با هیچ معیار مادی قابل سنجش نیست و شما بهترین نمونه و الگوی، کارکنان ایثار گر و تلاشگر دولت در سراسر کشور هستید

رئیس جمهوری پس از ادای احترم به مقام شهدا افزود: امروز در تاریخ ما روز کارمند نامیده شده است. به دلیل اینکه شهیدان رجایی و باهنر از کارمندان صدیق و فداکاری بودند که جان خود را در راه آرمانهای خود فدا کردند. به نظرم بهترین جمعی که می‌شود به عنوان کارکنان نمونه و تلاشگر دولت از آنان تقدیر کرد و این روز را تبریک گفت، به شما پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) است.

وی تصریح کرد: کارهایی که پای سلامتی انسان مطرح می‌شود و باید در آن از جان خودت گذشته و به دیگران خدمات رسانی کنی از جمله کارهایی است که کمتر کسی داوطلب انجام آن می‌شود. کار شما کاری جهادی و تلاش برای رضای خداوند است. کاری که پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) انجام می‌دهند تسکین دهنده است و بسیار برای آرامش دادن به مردم مهم است، در شرایطی که مردم مصیبت دیده‌اند شما از ابتدا در کنارشان هستید و به آنان یاری می‌رسانید و با آنان همدردی می‌کنید.
رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم مشکلات زیادی در مواجه با این بحران دارند. امروز پاسخ عملی به خواست مردم همین تصحیح و سهل کردن کار مردم است که شما در سازمان بهشت زهرا (س) و در این بحران به خوبی انجام می‌دهید.