به گزارش آوای بیستون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با استانداران مناطق درگیر سیل بر بسیج امکانات و آماده‌باش کامل نیروهای امدادی برای کمک به سیل‌زدگان در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان تأکید کرد. مخبر در این تماس‌های تلفنی ضمن دریافت گزارشی از آخرین وضعیت […]

به گزارش آوای بیستون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با استانداران مناطق درگیر سیل بر بسیج امکانات و آماده‌باش کامل نیروهای امدادی برای کمک به سیل‌زدگان در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان تأکید کرد.

مخبر در این تماس‌های تلفنی ضمن دریافت گزارشی از آخرین وضعیت این مناطق و میزان خسارات جانی و مالی، خواستار آمادگی همه‌جانبه نیروهای امدادی و به کارگیری تمام ظرفیت‌ها برای کمک به سیل‌زدگان و مهار سیل شد.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین با تأکید بر اینکه دستگاه‌های امدادی و نیروهای کمک‌رسان باید به صورت تمام وقت و تا پایان مشکلات در آماده‌باش کامل باشند، از استانداران این چهار استان خواست تمهیدات لازم را برای پیشگیری از بروز خسارات بیشتر و جبران آسیب‌ها و کاستن آلام مردم سیل‌زده در این مناطق بیاندیشند.