به گزارش خبرنگار آوای بیستون، حجت الاسلام محمد سبزی عصر سه‌شنبه در نشست با فعالین سیاسی شهرستان ساوه و زرندیه با قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: مجلس انقلابی با عواملی که در برگزاری در انتخابات ۱۴۰۰ قصور و کارشکنی داشتند برخورد قاطع خواهد کرد و این موضوع را به طور جد […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، حجت الاسلام محمد سبزی عصر سه‌شنبه در نشست با فعالین سیاسی شهرستان ساوه و زرندیه با قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: مجلس انقلابی با عواملی که در برگزاری در انتخابات ۱۴۰۰ قصور و کارشکنی داشتند برخورد قاطع خواهد کرد و این موضوع را به طور جد دنبال می‌کند.
وی با بیان اینکه با تمام کارشکنی‌ها در انتخابات ۱۴۰۰ یک دولت انقلابی روی کار آمد، گفت: دولت انقلابی و مجلس شورای اسلامی در مقابل سهم خواهی‌ها می‌ایستند و تنها ملاک برای گزینش افراد در دولت انقلابی، تخصص و کارنامه روشن در کنار تعهد است.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کار نیروی‌های جریان انقلابی و ارزشی با اتمام انتخابات ۱۴۰۰، تمام نشده است بلکه باید در تمامی مراحل و برهه‌های زمانی یاری‌گر مجلس و دولت انقلابی باشند.
سبزی با اشاره به موضوع ساخت و سازهایی که در مناطق حاشیه شهر ساوه انجام شده است، گفت: قانون فصل الخطاب است و باید اجرا شود ولی نباید مشکلات معیشتی و فشار اقتصادی که بر مردم وارد می‌شود را نادیده گرفت.
وی عنوان کرد: باید شرایطی فراهم شود که با آورده کم و زمین ارزان مردم بالاخص جوانان صاحب خانه شوند و در این راستا مجلس وام مسکن ۲۵۰ میلیون تومانی را تصویب کرده است و از اقدامات دیگری که به حل مسئله مسکن کمک کند دریغ نمی‌کند.