به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد محمدی‌زاده پنجشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتباط با مردم و بررسی مسائل مردم و جمع آوری مشکلات مردمی و تصمیم برای حل آن از مهمترین اهداف سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر است. وی ایجاد تحرک جدید در فعالیت‌های اقتصادی را از دیگر اهداف این […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد محمدی‌زاده پنجشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتباط با مردم و بررسی مسائل مردم و جمع آوری مشکلات مردمی و تصمیم برای حل آن از مهمترین اهداف سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر است.
وی ایجاد تحرک جدید در فعالیت‌های اقتصادی را از دیگر اهداف این سفر عنوان کرد و ادامه داد: خروج جامعه و کشور از رکود ناشی از شرایط شیوع کرونا و فعال کردن فعالیت‌های اقتصادی و پروژه‌های عمرانی از اهداف این سفر است.
استاندار بوشهر با اشاره به محدودیت ملاقات‌های مردمی با توجه به شرایط کرونایی تصریح کرد: تنوع سرکشی‌ها بی‌شمار بوده به طوری که قشر بزرگی از جامعه تحت پوشش دیدارهای مردمی قرار می‌گیرند.
وی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور مدیرکل ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری هم با تیم کامل به استان سفر کردند و در دانشگاه خلیج فارس مستقر شدند و مردم استان از طریق سامانه ۱۱۱ سامد می‌توانند مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کنند.
محمدی‌زاده با اشاره به حضور پنج وزیر در استان بوشهر بیان کرد: امروز وزیر راه و شهرسازی به استان سفر کرده و بازدیدهایی در شهرستان‌های کنگان و دیر داشته و فردا وزیر نفت به شهرستان‌های عسلویه و جم سفر می‌کند.
وی با اشاره به سفر وزیر اقتصاد و دارایی به شهرستان‌های گناوه و دیلم تاکید کرد: وزیر نیرو به شهرستان‌های دشتی و تنگستان سفر می‌کند و وزیر جهاد کشاورزی نیز در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان خواهد بود.
استاندار بوشهر از حضور معاون امور بانوان رئیس جمهور و معاون توسعه روستایی رئیس جمهور در استان خبر داد و گفت: وزرای دولت علاوه بر نشست در شورای اداری، دیدارهایی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهند داشت.
وی افزود: تصمیمات برای تصویب در جلسه شورای اداری استان در تهران در نشست با وزرا و معاون اول رئیس جمهور گرفته شده و فردا در جلسه شورای اداری استان از سوی معاون اجرایی رئیس جمهور اعلام می‌شود و پس از سفر هم مشروح مصوبات را به اطلاع مردم استان می‌رسانم.
محمدی‌زاده افزود: با توجه به پیشینه تاریخی و کهن استان و وجود نیروهای مسلح متعدد در استان، از رئیس جمهور درخواست اجرای تشریفات نظامی در فرودگاه بوشهر داشتیم و ایشان موافقت کردند این در حالی است که در هیچکدام از سفرهای استانی رئیس جمهور تشریفات نظامی انجام نشده بود.
وی تاکید کرد: بازدید از مراکز صنعتی، کشاورزی و میراث فرهنگی و گفتگو با فعالان این عرصه‌ها از برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان است.