به گزارش آوای بیستون، سید محمد حسینی در یادواره ۲۸ شهید روستای نیستان اردستان با بیان اینکه خط شهادت، خط ائمه اطهار است و زیارت قبور ائمه الهام‌بخش، درس‌آموز و باعث فداکاری، ظلم‌ستیزی و دفاع از مظلوم می‌شود، گفت: مخالفت و کینه دشمن با ائمه به خاطر این است که وجود آن‌ها باعث افزایش پیروان […]

به گزارش آوای بیستون، سید محمد حسینی در یادواره ۲۸ شهید روستای نیستان اردستان با بیان اینکه خط شهادت، خط ائمه اطهار است و زیارت قبور ائمه الهام‌بخش، درس‌آموز و باعث فداکاری، ظلم‌ستیزی و دفاع از مظلوم می‌شود، گفت: مخالفت و کینه دشمن با ائمه به خاطر این است که وجود آن‌ها باعث افزایش پیروان مکتب اهل بیت و هواخواهان عدالت و پیروی از حق خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران جزیره ثبات در یک منطقه‌ای پر آشوب است تأکید کرد: با وجود همه تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان، اگر امروز ما در آرامش به سر می‌بریم به خاطر شهدا است، چرا که شهدا در مقابل دشمن ایستادند و برای کشور و مردم عزت ایجاد کردند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان به اینکه امروز بسیج محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست، اظهار کرد: حشدالشعبی، حزب‌الله، لشکر فاطمیون، حیدریون و انصارالله یمن به واسطه وجود روحیه انقلاب اسلامی شکل گرفته‌اند.
حسینی گفت: اگر در گذشته نیروهای مقاومت جواب موشک را با سنگ می‌دادند، امروز موشک در دست نیروهای مقاومت است و رژیم اشغالگر قدس که می‌خواست از نیل تا فرات را تسخیر کند، امروز یک نوار باریک غزه را نمی‌تواند کنترل کند.
وی با اشاره به اینکه اگر این روحیه جهادی وجود نداشت، امروز دولت تکفیری و داعشی‌ها نه تنها کل منطقه بلکه جهان اسلام و کل دنیا را تهدید می‌کردند، افزود: اولین نقطه‌ای که مدنظر آن‌ها قرار داشت، ایران بود که به واسطه مدافعان حرم و پیشکسوتان جنگ، داعش نابود شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه همه به عظمت امام(ره) اعتراف می‌کنند و در ایام دهه فجر باید رمز و راز پیروزی امام را بازخوانی کنیم، خاطرنشان کرد: از مرحله قدرت بازدارندگی گذشتیم و دشمن باید در مقابل جبهه مقاومت توان بازدارندگی داشته باشد.
حسینی در ادامه تأکید کرد: در ۱۰ سال اخیر، اگر مدیران همراهی می‌کردند، الآن شرایط بهتری را شاهد بودیم. متأسفانه در سال‌های گذشته کسانی مدیریت کردند که عزم، اراده و توان لازم را نداشتتد و کشور در خدمت‌رسانی به مردم دچار وقفه می‌شود.
وی بیان اینکه دولت سیزدهم با مشکلات و بدهی‌های فراوان، دولت را تحویل گرفته، گفت: ولی دولت با روحیه جهادی به صورت شبانه‌روز در حال تلاش است تا مشکلات را حل کند. دولت مردمی به دنبال شکل‌گیری یک ایران قوی در همه عرصه‌ها است و در همین مدت کوتاه آثار خدمت و اقدام‌های دولت مشخص است و بیش از ۴۲ درصد، صادرات غیرنفتی افزایش پیدا کرده است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دنیا محدود به چند کشور اروپایی و آمریکا نمی‌شود و با کشورهای دیگر باید تعامل داشت، تصریح کرد: عده‌ای تنها به دنبال جوسازی و فضاسازی هستند و مردم مطئمن باشند در دیپلماسی اقتصادی و سیاست خارجی دولت گام‌های بلندی برداشته است.
حسینی با اشاره به اینکه الگوی مدیران باید سردار قاسم سلیمانی باشد که در سختی‌ها و در یک جنگ نابرابر مدیریت داشت، گفت: همه مدیران خود را خادم ملت ببینید، تواضع داشته باشند تا در حوزه‌های داخلی تحرک، پویایی و چابکی شکل گیرد.
وی گفت: عده‌ای در داخل که دنباله‌روی غرب هستند از پیشرفت کشور ناراحت هستند؛ برخی افراد زمانی که در قدرت بودند هیچ کاری انجام ندادند و مشکلات روی هم انباشته شد و در حال حاضر که دولت انقلابی و جهادی در حال خدمت است و موانع را برمی‌دارد، ناراحت هستند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه مخالفان داخلی هر روز به نحوی قصد مأیوس کردن مردم را دارند، گفت: امیدواریم روزبه روز سرمایه اجتماعی نظام بیشتر شود. درست است که ضعف‌هایی وجود دارد و هنوز تا رسیدن به هدف‌های بلند، راه طولانی داریم، اما نباید فراموش کرد که قبل از انقلاب یک کشور وابسته بودیم و تمام نیازهای مردم وارداتی بود و در حال حاضر به مرحله صادرات محصولات مختلف رسیدیم و به واسطه ایجاد روحیه اعتماد به نفس در حال صادرات خدمات فنی و نیروهای مهندسی هم هستیم.
حسینی با بیان اینکه باید روحیه موجود در زمینه پیشرفت‌های دفاعی به حوزه‌هایی همچون صنعت و کشاورزی انتقال پیدا کند و در این عرصه‌ها نیز مسئولان مردان میدان باشند، پیشرفت‌های بیشتری کسب خواهد شد، گفت: امروز در یک جنگ نرم قرار داریم و هر کس با هر توانایی باید به میدان بیاید و فرصت ایجاد اختلاف‌های داخلی را نداریم و مسئولان نباید به مسائل انحرافی توجه داشته باشند.