به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد وحیدی روز سه شنبه در نشست با علما و روحانیون کردستان در سنندج اظهار کرد: دشمنان هیچ وقت نمی‌توانند این محبت به اسلام و پیامبر و نظام که در اعماق وجود تک تک مردم ایران و استان کردستان ریشه دارد را خارج کنند. وی افزود: امروز در آمریکا و […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد وحیدی روز سه شنبه در نشست با علما و روحانیون کردستان در سنندج اظهار کرد: دشمنان هیچ وقت نمی‌توانند این محبت به اسلام و پیامبر و نظام که در اعماق وجود تک تک مردم ایران و استان کردستان ریشه دارد را خارج کنند.
وی افزود: امروز در آمریکا و اروپا اوضاع نابسامان است اما با سانسورهای هدفمند بخش مهم، اخبار آن به مردم نمی‌رسد.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: مکتب اسلام با همه دشمنی‌هایی که با آن می‌شود پژواکش در دنیا بسیار قوی است و هر جا حرف از اسلام آمده، دشمنان نتوانستند آن را مغلوب کنند.
وحیدی خاطرنشان کرد: ایران منادی اسلام ناب محمدی است و اسلام عدالت گستر و حامی مستضعفین در جایی به نام ایران تشکیل شده که خود از جایگاهی در جهان برخوردار است و مقتدرانه جلو می‌رود لذا دشمنان نمی‌خواهند ایران مقتدر باشد.
وی افزود: امروز مرگ دخترخانمی را بهانه اغتشاشات می‌کنند و به دنبال تحقق اهداف ضد اسلامیشان هستند.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: کومله و دموکرات که جنایت‌های زیادی را نسبت به مردم کردستان مرتکب شده‌اند، زمانی که صدام سردشت را بمباران شیمیایی کرد، موضع نگرفتند چون مزدور صدام بودند و امروز نیز مزدور آمریکا و اسرائیل هستند.
وحیدی افزود: خیلی روشن است کسانی که اصولاً با اسلام مخالف هستند، از انسانیت هم بویی نبرده‌اند لذا در بوق و کرنا می‌کنند و فکر می‌کنند اگر با این همه تبلیغات چند تا چراغ راهنمایی را بشکنند کشور را تجزیه می‌کنند.
وزیر کشور تصریح کرد: آنها فکر می‌کنند جمهوری اسلامی رفتنی است، در حالی که جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و مشاهده می‌کنید که چنان در اقتدار مذاکره می‌کند که همه کشورها کلافه شده‌اند و در بخش دفاع و امنیت نیز قدرتمند ایستاده و سایر مسائل را نیز دنبال می‌کند.
وحیدی خاطرنشان کرد: براندازی حکومت و تجزیه ایران اسلامی یک فکر ابلهانه و از سر نادانی است.
وی افزود: اغتشاشات سرمایه‌ها را فراری می‌دهد و به همه مردم زیان می‌رساند.
وزیر کشور تصریح کرد: چطور می‌شود آمریکایی که با تمام توان علیه ملت ما ایستاده است و با تحریم‌ها کار می‌کند امروز طرفدار مردم شده است؟
وحیدی افزود: مردم ایران و مردم کردستان این تبلیغات آمریکایی‌ها و غربی‌ها را باور نمی‌کنند چرا که قدرت تشخیص دوست از دشمن را دارند و به خوبی می‌دانند که غربی‌ها هیچگاه دلسوز آنها نبوده و نخواهند بود.
وی خاطرنشان کرد: غربی‌ها با تبلیغات رسانه ای‌شان مدعی هستند که می‌خواهند از حقوق زن ما دفاع کنند در حالی که آنها زن را به یک کالا تبدیل کرده‌اند.
وزیر کشور تصریح کرد: ایران متعلق به همه اقوام است و همه ایرانیان در این افتخارات و تمدن‌سازی نقش دارند.
وحیدی اظهار داشت: اگر جوانان ما دشمن را به خوبی نشناسند و در فضاهای مجازی دنیا را غیرواقعی ببینند چنین مشکلاتی پیش می‌آید و ما دوست نداریم جوانانمان را از ما بگیرند.
وی افزود: حساب اغتشاشگران و تحریک‌کننده، از جوانان ما جداست چون برخی جوانان به دلیل تبلیغات فراوان فریب خورده‌اند.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: دشمنان آنچنان فضاهای دروغین و توهم‌سازیی درست می‌کنند که طرف بدیهیات را نمی‌بیند.
وی افزود: آنها دنبال پرکردن ذهن جوانان ما از مفاهیم ضد دین و ضد خدا هستند لذا باید جوانان را روشن کرد.
وحیدی خاطرنشان کرد: گروه‌های منزوی رانده‌شده‌ای امروز برای مردم خط و نشان می‌کشند اما ما اعلام می‌کنیم که اگر از مردم دفاع می‌کنید و مدافع دموکراسی هستید چرا کاسبان را به بستن بازار و مغازه‌ها تهدید می‌کنید؟
وی افزود: مردم کرد ۴۳ سال است که مرزها را در برابر دشمنان حفظ کرده‌اند و در این برهه فقط آنچه مهم است این است که باید به وظیفه‌مان عمل کنیم و مسائل را تبیین کنیم و به مردم نشان دهیم که چه جنایتکارانی پشت قضیه هستند.
وزیر کشور تصریح کرد: نیروی انتظامی با چهار نفر جوان که گول ضدانقلاب را خورده‌اند به آرامی برخورد می‌کند اما اگر از حد بگذرد باید جدی برخورد کرد.
وحیدی افزود: وظیفه ما در این شرایط ایجاد آرامش برای توسعه کردستان است چرا که هر ناآرامی به این استان ضربه می‌زند.
وی خاطرنشان کرد: نقش علما و روحانیون در منطقه برای روشنگری عمومی بسیار ویژه است.
وزیر کشور افزود: باید همه نخبگان به میدان بیایند و در مقابل کسانی که می‌خواهند برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند بایستند.