به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز در آئین افتتاحیه رویداد هم افزایی مدیریت ایران که در محل مصلی تهران برگزار شد گفت: برای زمامداری و اداره جامعه به چند عنصر نیاز داریم. یکی از این عناصر و مهمات، داشتن برنامه است. در جمهوری اسلامی برنامه‌های سنواتی، ۵ ساله […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز در آئین افتتاحیه رویداد هم افزایی مدیریت ایران که در محل مصلی تهران برگزار شد گفت: برای زمامداری و اداره جامعه به چند عنصر نیاز داریم. یکی از این عناصر و مهمات، داشتن برنامه است. در جمهوری اسلامی برنامه‌های سنواتی، ۵ ساله و اسناد بالادستی را داریم اما علاوه بر اینها برای اجرای برنامه‌ها به دو عنصر منابع انسانی و منابع مالی نیز نیازمند هستیم.
وی تصریح کرد: اگر این سه عنصر را در کنار هم قرار دهیم و آنها را به خدمت مدیریت تحول‌ها درآوریم گام‌های بسیار بلندی در راستای توسعه همه جانبه برداشته خواهد شد.
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه در جمهوری اسلامی تجربیات بسیار مفید و مؤثری داشته‌ایم، عنوان کرد: در ابتدای انقلاب سازمان جهاد سازندگی به فرمان امام (ره) ایجاد شد که تحول شگفتی را در نقاط و حوزه‌های مختلف کشور ایجاد کرد. در دوران دفاع مقدس نیز شاهد بودیم دشمنان قسم خورده ما جنگ نابرابری را آغاز کردند. اما با حضور و هم افزایی جوانان انقلابی توانستیم داغ رسوایی را بر پیشانی دشمنان نابخرد خود بگذاریم و همه اینها با همکاری و همیاری جوانان ایران و مقابله آنها با دشمن ممکن شد.
مرتضوی اظهار کرد: دشمن در راستای شکست در جنگ تمدنها یک جنگ بین تمدنی را آغاز کرد و با خلق داعش، آنها را تا بن دندان مسلح کرد و به جان امت اسلامی انداخت.
وی تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی طلایه دار و پرچمدار مقاومت شد و با کمترین هزینه، بزرگترین دستاورد را در طول تاریخ جنگ‌های نامنظم به دست آورد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: رئیس جمهور در سفرهای استانی خود هر جا بخواهد به موضوع مدیریت جهادی اشاره کند و از یک مدیر انقلابی، فهیم، مبتکر و متدین نام ببرد از حاج قاسمی سلیمانی یاد می‌کند.
مرتضوی بیان کرد: حلقه مفقوده مدیریت در بسیاری از مسائل کشور هم افزایی است. امید است برگزاری این رویداد به حل بخشی از مشکلات کشور در عمران، آبادانی و سایر مسائل مدیریتی منجر شود.
وی خاطرنشان کرد: تصویر درست سرمایه اندک را افزایش می‌دهد اما سوءتدبیر سرمایه‌های کلان را از بین می‌برد. جمع جهادی حاضر در این رویداد اگر در راه خدا گام بردارند حتماً به توفیقات بسیار برای حل مسائل کشور دست خواهند یافت.