به گزارش آوای بیستون، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: قاب ماندگار خانم فرهمند در کنار آرنیکای عزیز و دوست‌داشتنی را بارها دیدم. همین قاب برای اثبات قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان کافی بود. قهرمانی که فقط روی سکو رفتن و مدال بر گردن آویختن نیست. خط بطلان کشیدن […]

به گزارش آوای بیستون، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: قاب ماندگار خانم فرهمند در کنار آرنیکای عزیز و دوست‌داشتنی را بارها دیدم. همین قاب برای اثبات قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان کافی بود. قهرمانی که فقط روی سکو رفتن و مدال بر گردن آویختن نیست. خط بطلان کشیدن به همه دروغ‌ها و برچسب‌هایی که زنان ایرانی را محصور و محدود نشان می‌داد، فراتر از ایستادن روی سکوی قهرمانی است.

وی تصریح کرد: لبخند آرنیکا را به خاطر داشته باشید. او امروز سخنگوی زنان ایران است؛ پرچم افراشته همه کسانی است که می‌خواهند به دنیا ثابت کنند در ایران اسلامی، می‌توان هم زن بود، هم مادر بود، هم افتخار آفرید.

سخنگوی دولت ادامه داد: بانوان ورزشکار سرزمینم، شما قهرمان ملت ایران هستید. همه ما می‌دانیم که بازی تدارکاتی جدی‌ای نداشتید تا بتوانید همه استعدادهایتان را به منصه بروز و ظهور برسانید. همه می‌دانیم که هم در قامت مادری خوش می‌درخشید، هم تدبیر امور منزل را به نحو احسن به انجام می‌رسانید و هم در میدان ورزش ساعی و مصمم هستید. می‌دانیم که هم‌زمان در دو جبهه می‌جنگید: یکی با ساختارهای معیوب جهانی که عرصه‌ها را بخاطر حجابتان بر شما تنگ می‌کنند اما شما همیشه ارزش‌ها را سر دست می‌گیرید، دیگری هم وسط مسابقه با تیم رقیب. به امید موفقیت‌های روزافزون و درخشش‌های بیش از پیش….