به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید محمد تقی شاهچراغی عصر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار قم، خدمت به مردم قم و حرم کریمه اهل بیت را توفیقی الهی دانست و از حمایت‌های رئیس جمهور، هیئت دولت، وزیر کشور، مراجع تقلید، رزمندگان، پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا قدردانی کرد و گفت: من هیچ […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید محمد تقی شاهچراغی عصر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار قم، خدمت به مردم قم و حرم کریمه اهل بیت را توفیقی الهی دانست و از حمایت‌های رئیس جمهور، هیئت دولت، وزیر کشور، مراجع تقلید، رزمندگان، پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا قدردانی کرد و گفت: من هیچ شانی جز خدمت گذاری به مردم برای خود قائل نیستم و خدمت به این مردم سرمایه‌ای بزرگ برای هر مسئول است.

استاندار قم با بیان اینکه ما محکوم به پیروزی در مسیر انقلاب هستیم افزود: با خدمت بیشتر به مردم این مسیر را تا پایان ادامه می‌دهیم.

شاهچراغی افزود: با وجود اینکه کارهای زیادی شده اما کارهای زیادی هم انجام نشده است که باید با همکاری همه مردم، گروه‌های جهادی و اصحاب رسانه باید کارها را پیش برود.

استاندار قم اعلام کرد جلسه دید و بازدید ندارم از همین امروز کار را شروع می‌کنم خدمت مراجع و علما می‌رسم و کارهای خوب را پیگیری می‌کنم و صفحه جدید کاری را هم با همکاری مسئولان و بخش خصوصی انجام می‌دهیم.