به گزارش آوای بیستون به نقل از پایگا اطلاع‌رسانی وزارت کشور، مجید میراحمدی دبیر شورای امنیت کشور در پیامی با محکوم کردن اقدام تروریستی در حرم مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع)، شهادت مظلومانه عالم انقلابی و جهادگر حجت الاسلام محمد اصلانی را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت میراحمدی به شرح زیر است: خبر تأسف‌بار […]

به گزارش آوای بیستون به نقل از پایگا اطلاع‌رسانی وزارت کشور، مجید میراحمدی دبیر شورای امنیت کشور در پیامی با محکوم کردن اقدام تروریستی در حرم مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع)، شهادت مظلومانه عالم انقلابی و جهادگر حجت الاسلام محمد اصلانی را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت میراحمدی به شرح زیر است:
خبر تأسف‌بار اقدام تروریستی و بزدلانه عوامل دشمن در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام که شهادت حجت‌الاسلام اصلانی و جراحت دو عالم دینی، جهادگر و فعال در حوزه محرومیت‌زدایی را در پی داشت، موجب تأثر و تألم شد.
این حرکت تروریستی که در صحن مطهر و مورد احترام شیعه و سنی رخ داد، ملت ایران اسلامی و مردم کشور همسایه افغانستان را اندوهگین ساخت.
فرهیختگان، نخبگان و عالمان شیعه و سنی افغانستان هم این جنایت را محکوم کردند و ضمن ابراز همدردی با ملت ایران خواستار رسیدگی فوری به پرونده این جنایتکار و همدستان احتمالی او شدند.
اینجانب با محکوم کردن این اقدام ضد انسانی، شهادت حجت‌الاسلام اصلانی را که با زبان روزه به درجه رفیع شهادت نائل آمد، به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، عموم ملت ایران و خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از قادر منان برای آن عزیز سفر کرده در این ایام پرفیض، همنشینی با صالحان را مسئلت دارم.