به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور عصر امروز (یکشنبه) در دومین نشست هم اندیشی دستگاه های اجرایی ارتباط مردمی خطاب به رئیس مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری، گفت: دولت یعنی حاکمیت و شما باید محل مراجعات مردمی باشید. عده ای بسیار هزینه کردند تا مردم را از راه […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور عصر امروز (یکشنبه) در دومین نشست هم اندیشی دستگاه های اجرایی ارتباط مردمی خطاب به رئیس مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری، گفت: دولت یعنی حاکمیت و شما باید محل مراجعات مردمی باشید. عده ای بسیار هزینه کردند تا مردم را از راه امام و انقلاب منصرف کنند.

وی افزود: خدا را شاهد می گیرم وقتی راهپیمایی روز قدس را دیدم در برابر عظمت مردم احساس کوچکی و در برابر آنها احساس شرمندگی کردم که با این حجم از مشکلات حضور یافتند. ما باید بستر ارتباطات مردم با مسئولین را فراهم کنیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه هدف سفرهای استانی رئیس جمهور این است که به ما بیاموزد آنچه هست از آن مردم است، تصریح کرد: پیگیری دستورات سفرهای استانی شرط لازم و ضروری است و باید محقق شود. انتظار ما این است که تعاملات و همکاری های استانی بیشتر شود.

مرتضوی گفت: در خواست ما است است که با سامانه «سامد» ارتباط برقرار کنید. همه باید پاسخگو باشیم. اینکه ارباب رجوع بخواهد مسئولین را مستقیم ببیند امکان پذیر نیست و باید پیشخوان خدمت ایجاد کنند. یک مدیر و کارشناس اگر می تواند در چند دقیقه با چندین نفر احوال پرسی کند و مشکل آنها را حل و فصل کند، چرا دریغ کند؟