به گزارش آوای بیستون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در دستوری از محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی خواست به فوریت نسبت به بازگشایی جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی شهرستان و روستاهای استان که طی روزهای اخیر به سبب بارش‌های گسترده برف و باران مسدود شده بود، رسیدگی کند. وحیدی همچنین بر ضرورت امدادرسانی‌های […]

به گزارش آوای بیستون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در دستوری از محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی خواست به فوریت نسبت به بازگشایی جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی شهرستان و روستاهای استان که طی روزهای اخیر به سبب بارش‌های گسترده برف و باران مسدود شده بود، رسیدگی کند.
وحیدی همچنین بر ضرورت امدادرسانی‌های فوری به خانواده‌هایی که با برودت هوا امکان دسترسی به شهر برای تأمین مایحتاج و نیازهای عمومی‌شان را ندارند، تأکید و از مدیران استانی خواست با بسیج امکانات و ظرفیت‌های استانی با تمام توان به حمایت از روستاها و ساکنین گرفتار در برف و یخبندان همت گمارند.
وزیر کشور همچنین از سایر استانداران استان‌های شمالی خواست با توجه به احتمال تداوم سامانه بارشی، آمادگی‌های لازم را برای کنترل شرایط و تقویت روند خدمات‌رسانی داشته باشند.