به گزارش آوای بیستون، محمد مخبر در جریان سفر به دزفول از بخش‌های مختلف خط تولید مجموعه دانش بنیان آوان طب دزفول بازدید کرد و از نزدیک در جریان ظرفیت تولید و میزان اشتغال این واحد تولیدی قرار گرفت. معاون اول رئیس جمهور در این بازدید با تاکید بر اینکه باید از جوانان متخصص، خلاق […]

به گزارش آوای بیستون، محمد مخبر در جریان سفر به دزفول از بخش‌های مختلف خط تولید مجموعه دانش بنیان آوان طب دزفول بازدید کرد و از نزدیک در جریان ظرفیت تولید و میزان اشتغال این واحد تولیدی قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور در این بازدید با تاکید بر اینکه باید از جوانان متخصص، خلاق و نوآور در شرکت‌ها و واحدهای تولیدی استفاده شود، گفت: دولت با تمام توان از شرکت‌های دانش بنیان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد تا با ساخت وسایل و تجهیزات مورد نیاز کشور ضمن ایجاد اشتغال نیز زمینه توسعه صادرات نیز فراهم شود.

مخبر همچنین دستوراتی را در راستای حل مسائل و موانع پیش روی صادرات و تأمین مالی در فازهای توسعه‌ای این شرکت دانش بنیان صادر کرد.

وی در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» با دیگر کارکنان مجموعه‌های تولیدی شهرک صنعتی گفت‌وگو کرد و از مسائل و مشکلات آنان مطلع شد.

بنابراین گزارش، شرکت دانش بنیان آوان طب دزفول در زمینه تولید و صادرات انواع الکتروکوتر جراحی جنرال و تخصصی، دستگاه‌های انسداد عروق، اسمارت ابلیشن، آرگون پلاسما، هندپیس های تخصصی الکتروسرجری و پک‌های استریل اتاق عمل فعالیت دارد.

این شرکت دانش‌بنیان علاوه بر تأمین نیاز کشور موفق به صادرات محصولات تولیدی خود در حوزه‌های مختلف جغرافیایی از جمله اتحادیه اروپا، کشورهای حوزه شرق آفریقا، آسیای جنوب شرقی، اوراسیا و آمریکای جنوبی شده است.