به گزارش آوای بیستون، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس جمهور روز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های خود در استان سمنان با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کرد. حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌های آیت الله شاهچراغی در […]

به گزارش آوای بیستون، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس جمهور روز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های خود در استان سمنان با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کرد.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌های آیت الله شاهچراغی در کنار مردم سمنان اظهار کرد: آثار و برکات حضور شما در این استان جاودانه است زیرا شما با اخلاص کار کردید و خداوند کارهای خالصانه را می‌پذیرد و یاری می‌کند.
رئیسی افزود: آیت الله شاهچراغی محور انسجام و همدلی نیروهای انقلاب در استان سمنان هستند و هدایت‌ها و حمایت‌های ایشان از دولت سرمایه ارزشمندی است.
رئیس جمهور همچنین با اشاره به مشکلات مطرح شده در استان سمنان عنوان کرد: مشکلات این استان شناسایی شده و به تدریج و بر اساس اولویت حل خواهد شد.
وی تاکید کرد: ما نمی‌خواهیم به مردم وعده‌ای بدهیم که عملیاتی نشود بلکه وعده‌ها به مردم باید عملی شود.