به گزارش آوای بیستون، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای به سران کشورهای اسلامی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، نوشت: امیدوارم مسلمانان جهان بالاخص سران کشورهای اسلامی به واسطه این ماه نورانی با همدلی و وحدت بیشتر، زمینه رشد و اعتلای اسلام در سراسر جهان را بیش از گذشته فراهم کنند. […]

به گزارش آوای بیستون، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای به سران کشورهای اسلامی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، نوشت: امیدوارم مسلمانان جهان بالاخص سران کشورهای اسلامی به واسطه این ماه نورانی با همدلی و وحدت بیشتر، زمینه رشد و اعتلای اسلام در سراسر جهان را بیش از گذشته فراهم کنند.

وی ماه رمضان را فرصت و مجالی دانست تا مسلمانان جهان و به ویژه بندگان صالح و روزه‌داران مخلص، با عبادت و خودسازی، تزکیه نفس و پرهیز از گناهان، تقوا پیشه کنند و مسیر قرب و کمال الهی را به واسطه جاری شدن سرچشمه فیض و احسان خداوندی در این ماه شریف بیش از پیش در پیش گیرند.

رئیس جمهور در پیام خود ابراز امیدواری کرد: به واسطه خیر و رحمت واسعه الهی در این ماه نورانی مسلمانان جهان با تکیه بر دانش و ایمان دانشمندان متعهد خود بتوانند در کنار دیگر کشورهای جهان مسیر کنترل ویروس خطرناک کرونا را هموار کرده و نام خود و اسلام را در این عرصه نیز به نیکی ثبت کنند و موجب بازگشت زندگی بشر به روال عادی شوند.

وی همچنین توفیق طاعات و عبادات در این ماه عزیز و عزت و سرافرازی برای مردم کشورهای اسلامی را از خداوند متعال مسالت کرده است.