به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید محمود حسینی پور صبح شنبه در جلسه بررسی تعیین اولویت‌های توسعه مازندران در نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان با اشاره به روند همگرایی بین مدیریت ارشد اجرایی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، تداوم وحدت رویه و انسجام موجود را عامل شتاب بخشی روند پیشرفت و تحول […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید محمود حسینی پور صبح شنبه در جلسه بررسی تعیین اولویت‌های توسعه مازندران در نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان با اشاره به روند همگرایی بین مدیریت ارشد اجرایی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، تداوم وحدت رویه و انسجام موجود را عامل شتاب بخشی روند پیشرفت و تحول این خطه دانست.

نماینده عالی دولت با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور به مازندران زمان آن را جمعه ۲۰ اسفندماه جاری اعلام کرد و افزود: در این سفر برای پروژه‌های دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی اعتبار اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به اتمام کار آزاد سازی حریم ۶۰ متری سواحل دریای مازندران خواستار بهره برداری مردم از پلاژها و اقامتگاه‌های ساحلی شد.

رضا حاجی پور رئیس مجمع نمایندگان مازندران نیز با تاکید بر روند مثبت تعامل استاندار با نمایندگان مجلس گفت: روند همگرایی و تعامل مسئولان استان سبب هم افزایی توان‌ها در مسیر پیشرفت و آبادانی مازندران خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت مشکلات مازندران در حوزه راه‌های مواصلاتی اصلی و روستایی، پسماند، جنگل و دریا، محیط زیست و کمبود خدمات زیرساختی در حوزه گردشگری، بهداشت ودرمان و ورزشی خواستار چاره اندیشی برای بهبود این شاخص‌ها شد.

گفتنی است هر یک از نمایندگان مازندران در مجلس با اشاره به روند اجرای طرح‌های توسعه در حوزه‌های انتخابیه متبوع‌، پیگیری اولویت‌های اساسی در حوزه طرح‌های توسعه‌ای را مورد تاکید قرار دادند. در این جلسه آخرین وضعیت روند اجرای طرح‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی استان مورد بررسی قرار گرفت و آخرین ویرایش پروژه‌های پیشنهادی برای تصویب در سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به مازندران انجام شد.