به گزارش خبرنگار آوای بیستون، انسیه خزعلی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار مدیر جامعه الزهرا گفت: مجموعه جامعه الزهرا مانند یک خانواده‌ای است که تکمیل کننده نیازهای جامعه می‌باشد. وی در ادامه افزود: برای بهبود وضع جامعه نیازمند برگزاری نشست‌های متعدد به صورت علمی و پژوهشی هستیم تا از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها جلوگیری […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، انسیه خزعلی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار مدیر جامعه الزهرا گفت: مجموعه جامعه الزهرا مانند یک خانواده‌ای است که تکمیل کننده نیازهای جامعه می‌باشد.

وی در ادامه افزود: برای بهبود وضع جامعه نیازمند برگزاری نشست‌های متعدد به صورت علمی و پژوهشی هستیم تا از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها جلوگیری شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: مسئولیت بزرگ جامعه الزهرا هدف دهی و مسیر یابی برای اقشار مختلف جامعه بانوان است که باید با جدیت بیشتر پیش گرفته شود.

وی در ادامه به موضوع آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: مشاورین و متخصصینی که مسلط به مبانی اسلامی و روان شناختی نسبت به علم روز و علم کهن هستند باید پای کار بیایند و به جذب بانوان به این مجموعه کمک کنند.

خزعلی درباره تخصیص بودجه برای این مجموعه گفت: این موضوع نیازمند پیگیری مجدد از سوی مجلس هست چرا که در مصوبات اخیر، بودجه در دولت ادغام شده است.

مدیر جامعه الزهرا ضمن خیر مقدم از سرکار خانم خزعلی گفت: مجموعه جامعه الزهرا قم همیشه مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفته و عملکرد این مجموعه تا کنون رضاست بخش بوده.

وی افزود: در این مرکز بخش آموزش و پژوهشگاه و گروه علمی است که تاکنون بیش از ۲۰ هزار فارغ التحصیل داشته و از ۷۵ نوع مهارت آموزی برای بانوان در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی برخوردار است.

خانم برقعی درباره تأمین ظرفیت این مجموعه خواستار حمایت مالی شد.