به گزارش خبرنگار آوای بیستون، آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر امروز در بدو ورود به زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عصر امروز ضمن شرکت در جلسه شورای اداری ضمن بررسی مسائل و مشکلات استان گزارشی از روند برنامه‌های مختلف از زبان مدیران و مسئولان استانی خواهیم شنید. وی با تاکید به اینکه راهکارها […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر امروز در بدو ورود به زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عصر امروز ضمن شرکت در جلسه شورای اداری ضمن بررسی مسائل و مشکلات استان گزارشی از روند برنامه‌های مختلف از زبان مدیران و مسئولان استانی خواهیم شنید.

وی با تاکید به اینکه راهکارها و اولویت‌های حل مشکلات را باید شناسایی کرد، گفت: راه حل همه مشکلات در داخل کشور است و هیچ مشکلی بدون راه حل نیست به شرط اینکه در ابتدا آن مشکل و راکارهای رفع آن را به خوبی شناسایی کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ظرفیت‌های عظیمی در سیستان و بلوچستان وجود دارد، افزود: دولت سیزدهم آمادگی کامل دارد تا در کنار جوانان به عنوان ظرفیت عظیم استان به مقابله با مشکلات این استان بپردازد.

وی تصریح کرد: امیدواریم دولت با همکاری مردم، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و جوانان فعال سنی و شیعه گام‌هایی برای حل مشکلات استان از جمله بیکاری، تولید و مسائل فرهنگی و اجتماعی این استان که از استان‌های مهم کشور محسوب می‌شود، برداریم.