به گزارش آوای بیستون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم خدیجه سازش مادر بزرگوار شهیدان والامقام ناصر، نادره، ناهید، نیلوفر و منیره سازش، اظهار داشت: این مادر مومنه و فداکار الگویی درخشان برای مادران امروز و فردای این مرز و […]

به گزارش آوای بیستون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم خدیجه سازش مادر بزرگوار شهیدان والامقام ناصر، نادره، ناهید، نیلوفر و منیره سازش، اظهار داشت: این مادر مومنه و فداکار الگویی درخشان برای مادران امروز و فردای این مرز و بوم است.
متن پیام وی به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت حاجیه خانم خدیجه سازش، مادر بزرگوار شهیدان والامقام ناصر، نادره، ناهید، نیلوفر و منیره سازش، موجب تاثر و تالم خاطر شد.
این مادر مومنه و فداکار که با توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام) و ایمان راسخ به آرمان های بلندنظام اسلامی، فراق فرزندان عزیز خود را با صبر و شکیبایی تحمل کرد، الگویی درخشان برای مادران امروز و فردای این مرز و بوم است.
اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم این مرحومه تسلیت می گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران