رضا آریان پور در گفتگو با خبرنگار آوای بیستون اظهار کرد: «حجت الله عبدالملکی» وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی جوانان انقلابی و با سابقه جهادی است که سابقه خوبی در معاونت اشتغال کمیته امداد دارد. نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی افزود: وی برنامه‌های خوبی در مورد […]

رضا آریان پور در گفتگو با خبرنگار آوای بیستون اظهار کرد: «حجت الله عبدالملکی» وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی جوانان انقلابی و با سابقه جهادی است که سابقه خوبی در معاونت اشتغال کمیته امداد دارد.
نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی افزود: وی برنامه‌های خوبی در مورد توسعه اشتغال در بخش‌های مختلف خصوصاً تعاون دارد که یکی از مورد تاکید نمایندگان است.
وی بیان کرد: این وزیر پیشنهادی قول داده که وضعیت شرکت شستا و شرکت‌های زیرمجموعه را ساماندهی کند زیرا در حال حاضر این شرکت‌ها تبدیل به حیاط خلوت دولت‌ها شده و اعضای هیئت مدیره سفارشی هستند.
آریان پور ادامه داد: این افراد اغلب فاقد تخصص و تجربه مرتبط به حوزه کاری هستند و سازوکار شرکت هم شفاف نیست و در بسیاری از استان‌ها از جمله گلستان سرمایه‌گذاری انجام نشده است.
وی بیان کرد: انتظار ما این است که هلدینگ شستا خصوصاً در زمینه‌های مرتبط با کشاورزی، دامپروری، صنایع تبدیلی و تکمیلی و گردشگری که مناسب گلستان است در استان ما سرمایه‌گذاری کند و همچنین با توجه به اینکه ۶۰ درصد دخانیات کشور در گلستان استحصال می‌شود، صنایع آماده‌سازی فرآوری و تولید محصولات نهایی دخانی در استان توسعه یابد.
نماینده مردم شرق گلستان گفت: به نظر می‌رسد علیرغم وسعت وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی آقای عبدالملکی توانمندی لازم برای اداره آن را داشته و با اقبال خوبی از سوی نمایندگان روبرو شده است.