به گزارش آوای بیستون، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو را به مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری اسلامی، همه خدمتگزاران مردم و به ویژه مردم باکرامت ایران و فارسی زبانان جهان تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: بسم اله الرحمن الرحیم بهار طبیعت نویدبخش تحول و طراوت […]

به گزارش آوای بیستون، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو را به مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری اسلامی، همه خدمتگزاران مردم و به ویژه مردم باکرامت ایران و فارسی زبانان جهان تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسم اله الرحمن الرحیم
بهار طبیعت نویدبخش تحول و طراوت در حیات بشری است و انسان در مسیر تکامل و تعالی همواره تحول و تازگی را نعمتی گشایشگر در امورات دنیوی و اخروی خود از جانب خالق یکتا می‌داند. تحول زمانی منشأ رویش و بالندگی است که همراه با هدفی والا در مسیر قرب الهی باشد. نوروز فرصتی است تا انسان با خود بیندیشد در سالی که گذشت چه فرصت‌هایی را از دست داد و بسترساز چه فرصت‌هایی در سال پیش رو شده است.
سال گذشته جهان به طور ناگهانی در بحران پاندومی ویروس منحوس کرونا واقع شد و هموطنان عزیزمان نیز علاوه برآنکه زحمات و سختی‌ها و مشقات زیادی را تحمل کردند و ناباورانه در سوگ عزیزانشان نشستند اما صبارانه با درایت و هوشیاری و همدلی توانستند این هیولای بزرگ را که با ابزار تحریم‌های ظالمانه رژیم ضدبشری ایالات متحده آمریکا و تهدیدات همه جانبه عوامل مزدورش در منطقه همراه شد، مهار ساخته و در بلوای ناامنی منطقه شرایطی از ثبات و آرامش را رقم بزنند. هرچند تحریم‌ها و پاندومی کووید نوزده فرصت‌های ممتازی را از ملت قهرمان ایران گرفت، اما مقاومت و ایستادگی آنها در برابر زیاده خواهی نظام سلطه و مبارزه و مقابله با بیماری کرونا زمینه ساز فرصت‌هایی شده است که می‌تواند تحولات عظیمی را در راستای صیانت از منافع ملی و مصالح عمومی میهن اسلامی فراهم سازد. به واقع زبان خدمتگزاران ملت در ستایش و قدردانی از بردباری انقلابی و بینش تمدنی مردم ایران در برابر تجاوزات و تعدیات دشمنان قاصر است اما خداوند عادل و مهربان بنا به وعده «إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» نوید ظفر و نصرت را به واسطه انفاس پاک ملت بزرگ ایران با اعطای سرافرازی و منزلت و کرامت به ایرانیان در این منطقه پرآشوب به خوبی ارج نهاده است.
در مسیر خدمتگزاری صادقانه و مجاهدانه به ملت باکرامت ایران اسلامی، خانواده سختکوش وزارت کشور اعم از خادمان ستادی و سازمان‌ها، استانداران، فرماندارن، بخشداران، شهرداران، دهیاران و معاونین و مدیران دوایر مختلف اداری این افتخار را دارند که با وجود مشکلات متعدد به ویژه در تأمین منابع مالی و اعتبارات لازم برای توسعه و آبادانی و همچنین مبارزه با کرونا توانستند کارنامه درخشانی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمایند که جای تقدیر و تشکر دارد.در سال جدید نیز انتخابات سراسری ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و در برخی مناطق خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم که امید است مردم همیشه آگاه بار دیگر صحنه‌های حماسه و شکوه را خلق نمایند و با تشریک مساعی و همبستگی ملی به پشتیبانی از تولید ملی و رفع موانع به منظور تحقق توسعه همه جانبه و متوازن بپردازند.
فرا رسیدن سال نو را به مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری اسلامی، همه خدمتگزاران به مردم و به ویژه مردم باکرامت ایران و فارسی زبانان جهان تبریک عرض می‌نمایم.
عبدالرضا رحمانی فضلیوزیر کشور