به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید صولت مرتضوی پیش از ظهر سه‌شنبه در بازدید از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در قم، اظهار داشت: ساخت مسکن از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است و تلاش می‌شود سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور احداث می‌شود. معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: برای طرح نهضت ملی مسکن استان […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید صولت مرتضوی پیش از ظهر سه‌شنبه در بازدید از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در قم، اظهار داشت: ساخت مسکن از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است و تلاش می‌شود سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور احداث می‌شود.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: برای طرح نهضت ملی مسکن استان قم زمین مورد نیاز تأمین می‌شود و در این زمینه تمهیدات لازم صورت می‌گیرد.
مرتضوی با بیان اینکه تاکنون برای ۵۰ درصد از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان قم زمین تأمین شده است، افزود: برای سایر متقاضیان نیز پیش‌بینی‌های لازم جهت تخصیص زمین انجام می‌پذیرد و نگرانی وجود ندارد.
معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره اینکه در استان قم حدود ۹۰ هزار نفر شرایط لازم برای طرح نهضت ملی مسکن را داشتند، افزود: با الحاق اراضی ۵۶۰ هکتاری منطقه پردیسان به محدوده شهر قم امیدواریم که مشکلی در زمینه تأمین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در استان قم نداشته باشیم.