به گزارش آوای بیستون، جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان آذربایجان غربی بعدازظهر امروز (سه شنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار و بر اتمام و اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در این استان تاکید شد. در این جلسه با اشاره به مطالبات و تأکیدات رئیس جمهور […]

به گزارش آوای بیستون، جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان آذربایجان غربی بعدازظهر امروز (سه شنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار و بر اتمام و اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در این استان تاکید شد.

در این جلسه با اشاره به مطالبات و تأکیدات رئیس جمهور در خصوص احیای دریاچه ارومیه مقرر شد تا طرح‌های مرتبط با احیای این دریاچه هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم و تحقیقات و فناوری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، استاندار آذربایجان غربی، معاونین و مسئولین دستگاه‌های مربوطه و استانی حضور داشتند، توافقات دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار این استان در حوزه‌های مختلف بررسی و تصویب شد.

همچنین در این جلسه بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن هر چه سریع‌تر طرح‌های مرتبط با حوزه گردشگری، نیرو، ورزش و جوانان، خانواده و زنان، صنعتی، کشاورزی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و عمرانی و زیرساختی استان آذربایجان غربی به منظور اشتغالزایی و توسعه و آبادانی این استان تاکید شد.