به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد وحیدی وزیر کشور امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به روند معرفی استاندار تهران گفت: گزینه‌هایی در دست بررسی است و قطعاً با طی شدن مراحل بررسی گزینه نهایی استاندار تهران به هیأت دولت معرفی تا انتخاب شود. وی تاکید کرد: بزودی گزینه استاندار تهران به […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد وحیدی وزیر کشور امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به روند معرفی استاندار تهران گفت: گزینه‌هایی در دست بررسی است و قطعاً با طی شدن مراحل بررسی گزینه نهایی استاندار تهران به هیأت دولت معرفی تا انتخاب شود.
وی تاکید کرد: بزودی گزینه استاندار تهران به هیأت دولت معرفی خواهد شد.
وزیر کشور با اشاره با حوادث اخیر کشور گفت: دشمن تلاش کرد با ایجاد ناامنی و متوقف کردن حرکت علمی کشور و با ایجاد مزاحمت برای کسب و کارهای مردم فضای ناامنی را ایجاد کند که با برخورد قوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی نتوانست به اهداف خود برسد.
وی تصریح کرد: دشمن به دنبال گسست گفتمانی میان قشرهای مردم و بازداشتن دولت از رسیدگی و خدمت به مردم است. جوانان و نوجوانانی که در کشور هستند فرزندان نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی افزود: طبیعتاً عناصری هستند که در این ماجرا آمدند و وارد شدند که دو دسته هستند یکی افرادی که با صحبت قابل اصلاح هستند و خیلی‌ها هم هستند که احساس ندامت می‌کنند.
وحیدی در پاسخ به سوالی درباره اتباع خارجی که در اتفاقات اخیر دستگیر شدند، گفت: در اغتشاشات افرادی از ملیت‌های دیگر دستگیر شدند که برخی نقش زیادی داشتند.
وی افزود: عناصری از دستگاه اطلاعاتی فرانسه و عناصری در رابطه با داعش در آشوب‌های اخیر دستگیر شدند که در اختیار قوه قضاییه هستند تا طبق قانون با آنها برخورد شود.