به گزارش آوای بیستون به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سید رضا فاطمی امین در مورد دستور رئیس‌جمهور برای پیگیری فروش خودرو به برخی دستگاه‌ها، اظهار کرد: برخی دستگاه‌ها بر خلاف ضوابط تعیین‌شده خودرو دریافت کرده‌اند که وزارت صمت به محض کشف تخلف طی گزارشی موارد را به رئیس جمهور ارائه کرد. وزیر […]

به گزارش آوای بیستون به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سید رضا فاطمی امین در مورد دستور رئیس‌جمهور برای پیگیری فروش خودرو به برخی دستگاه‌ها، اظهار کرد: برخی دستگاه‌ها بر خلاف ضوابط تعیین‌شده خودرو دریافت کرده‌اند که وزارت صمت به محض کشف تخلف طی گزارشی موارد را به رئیس جمهور ارائه کرد.
وزیر صمت افزود: رئیس جمهوری نیز در این زمینه به وزارت صمت و بازرس ویژه ریاست جمهوری مأموریت داد تا با بررسی واگذاری خودرو خارج از ضوابط فروش به دستگاه‌ها، با متخلفان برخورد کند.
فاطمی امین گفت: از امروز وزارت صمت بررسی‌های جامعی در این زمینه را شروع کرده و پس از گردآوری همه اطلاعات فروش شرکت‌های خودروساز، گزارش کاملی به رئیس‌جمهور ارائه خواهد کرد.
گفتنی است، در جلسه یکشنبه هیأت دولت، رئیس جمهور با اشاره به گزارش‌هایی درباره فروش خودرو به برخی دستگاه‌ها، خارج از ضوابط تعیین شده، بر ضرورت فروش خودرو در چارچوب دستورالعمل هشت بندی که سال گذشته در جریان بازدید از پارکینگ یکی از شرکت‌های خودروسازی اعلام شد، تاکید و وزارت صمت و بازرسی ویژه ریاست جمهوری را مأمور بررسی واگذاری خودرو به دستگاه‌ها و برخورد با متخلفان در این زمینه کرد.