به گزارش آوای بیستون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، متهم جعل عناوین دستگاه‌های حاکمیتی و امنیتی در استان تهران شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر شد و از تداوم فعالیت مجرمانه‌اش ممانعت به‌ عمل آمد. متهم با منتسب نمودن […]

به گزارش آوای بیستون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، متهم جعل عناوین دستگاه‌های حاکمیتی و امنیتی در استان تهران شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر شد و از تداوم فعالیت مجرمانه‌اش ممانعت به‌ عمل آمد.

متهم با منتسب نمودن خود به عنوان نماینده دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، وزارت اطلاعات، شورای‌ عالی امنیت ملّی و دادسرای نظامی، با سوء‌استفاده نمودن از اسناد و مکاتبات جعلی عناوین مذکور، اقدام به تهدید و کلاهبرداری مبالغ بسیاری از شهروندان نموده است.

طی این عملیات، ‌ از محل اختفای متهم ادوات نظامی، چند قبضه سلاح سرد و گرم، کارت‌های جعلی، پلاک‌های جعلی خودرو، مواد مخدر و یک دستگاه خودرو کشف و ضبط شد و جهت رسیدگی پرونده تحویل مرجع قضائی گردید.

وزارت اطلاعات اعلام کرد؛ با هرگونه جعل و سوءاستفاده از عناوین نهادهای حاکمیتی و امنیتی، بدون اغماض برخورد خواهد کرد و به اطلاع ملّت شریف و عزیز ایران می‌رساند؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با ستاد خبری ۱۱۳ وزارت اطلاعات در میان بگذارند.

در این فیلم موارد اتهامی این جاعل عناوین حاکمیتی مطرح شده است: